• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Om man ska köra med vinterhjulen är det lättare att lyfta bakhjulen och svänga än att tilta som en vanlig vagn - tycker jag. *tips*
    Men fjädringen är inte bra med vinterhjulen. {#lang_emotions_undecided}

Men å andra sidan har jag aldrig behövt vinterhjulen när jag varit i Norrland (dit min mor flyttat) eftersom det är plogat överallt och kallt.

My sugar is raw
  • Senap
    Fröken Småland skrev 2009-10-12 10:58:29 följande:
    Ja, det är lite alko-varning om man inte låser de små hjulen . Gör man bara det så går det jättebra tycker jag.
    Näh. Man måste bara ha truck-kort.
    My sugar is raw
  • Senap
    mangonuff skrev 2009-10-12 11:07:43 följande:
    tack..jag tvättade den som ovan och det blev super! tack för att ni finns, här får man ju svar på allt!
    My sugar is raw
  • Senap
    Miss Boring skrev 2009-10-12 12:59:02 följande:
    Noas mamma skrev 2009-10-12 12:44:01 följande: Åh, någon som haft både UJ och Swift! Är nyfiken på hur de är när man jämför dem? Har ju Swift nu. Borde jag prova en UJ också innan vagnskarriären är över? Hur är de om du jämför? Framför allt avseende köregenskaper. Hur funkar Swift i snö t ex jämfört med UJ? Skillnader i fjädring? Vilken är skönast att svänga? Inser just nu att detta är lite OT, hoppas ni förlåter
    *tipsar om UJ-tråden*
    My sugar is raw
  • Senap
    Joddan skrev 2009-10-12 14:29:32 följande:
    Någon som har mailadressen till den svenska tjejen som jobbar för Bugaboo. Kanske kan maila henne om min suflett, eftersom att ingen här inne vill svara . Visst borde jag få en ny...
    I första hand ska du prata med din återförsäljare - inte med Bugaboo.
    Jag skulle prova att tvätta suffletten först då damm fastnar och ger konstiga reflexer har jag märkt. Annars är det lite svårt att bedömma hur din ev. reklamation bedöms utan att ha sett vagnen. Och i slutänden är det ju ÅF som bedömmer ändå.
    My sugar is raw
  • Senap
    Joddan skrev 2009-10-12 14:35:13 följande:
    Den är köpt på Bonti, men inte utav mig... Jag har alla kvitton och allt, men vet inte om de vill reklmaera eftersom att jag är 2a hands ägare? Har provat att tvätta....
    Står det något namn på kvittot då?
    Annars kanske säljaren vill hjälpa dig?
    My sugar is raw
  • Senap
    SeriousGangBang skrev 2009-10-12 14:55:45 följande:
    det är bra att registrera vagnen va? går det att göra på nätet?
    Om du behöver reservdelar eller utnyttja garantin så behöver den vara registrerad.
    frieden skrev 2009-10-12 15:24:36 följande:
    hej! vad tycker ni om bugaboos åkpåse? är den bra?
    Den sitter som en smäck. *gillar*
    My sugar is raw
  • Senap
    livet från ljusa sidan skrev 2009-10-13 06:45:14 följande:
    Godmorgon! Thj: Tack för svaret, skall ner och höra med dem! Känner mig som världens veligaste, och så är jag en sådan person som måste vända på saker och ting tusen gånger och belysa det ur alla möjliga synvinklar, det är ju trots allt väldigt mycket pengar ungefär som en liten bil begagnad bil som man skall lägga ner Men nu fick jag ju nästa fråga besvarad tror jag, ville bara dubbelkolla en gång till: Är det inte en separat liggdel och sittdel utan man byter tygerna mellan dem? För jag funderade på hur man skulle göra om man köper vagnen i England och skall frakta hem den i en transportväska? Om både ligg och sittdel får plats... Som sagt många frågor från mig
    Ha! Min första bil var billigare än Buggan.
    Men så hoppade den fram som en groda när det  var fuktigt ute också... {#lang_emotions_undecided}
    My sugar is raw
  • Senap

Jag tycker Camen är toklätt att fälla. JAg sitter och klurar på vad som kan gå fel för jag fattar inte.
    My sugar is raw
  • Senap
    redfox skrev 2009-10-13 16:51:09 följande:
    Ja frog är verkligen populär i staterna. Var där förra veckan och det fanns nästan ingen som körde en annan vagn än Bugaboo frog.
    De har satt ett nytt rätt billigt pris på den så det kan ju också förklara populariteten.
    My sugar is raw
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19