• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Stargirl
    JuliaochNelly skrev 2009-09-25 08:46:29 följande:
    Hej hej! *Äntligen* hittade jag hit igen....gud vad fin den nya svarta är *dregglar*När börjar ni andvända era åkpåsar? Vagnen måste bada men jag tänkte dra på det och svida om helt på den då jag gör det. Men funderade hela dagen igår på när man sätter i åkpåse.
    Jag tänkte ta på åkpåsen idag men såg sen att det ska bli 18 grader på dagen. Men så fort det blir kyligare på morgonen tar jag på åkpåsen. Kanske nästa vecka?
  • Mamma Kråkan
    Stargirl skrev 2009-09-25 08:48:25 följande:
    Jag tänkte ta på åkpåsen idag men såg sen att det ska bli 18 grader på dagen. Men så fort det blir kyligare på morgonen tar jag på åkpåsen. Kanske nästa vecka?
    låter bra , går ju och sneglar på fina PF hela dagarna {#lang_emotions_wink}
    Nu bloggar jag här igen :)
  • Stargirl
    JuliaochNelly skrev 2009-09-25 08:49:09 följande:
    låter bra , går ju och sneglar på fina PF hela dagarna
    Har du en? Jag vill ha brun/brun med gula åkpåsen med giraffen. Jag måste ta det sista ur min sista vagnvinter. Dottern fyller ju 3 år i vinter.....sen blir det bara resevagn antagligen....*snyft*
  • Mamma Kråkan
    Stargirl skrev 2009-09-25 08:51:49 följande:
    Har du en? Jag vill ha brun/brun med gula åkpåsen med giraffen. Jag måste ta det sista ur min sista vagnvinter. Dottern fyller ju 3 år i vinter.....sen blir det bara resevagn antagligen....*snyft*
    Jag har den med döskallen med matchande toppsett & vill ta på det nu...jo lilleman blir 2 i april så det är nog sista åkpåse vintern.
  • Stargirl
    JuliaochNelly skrev 2009-09-25 10:15:54 följande:
    Jag har den med döskallen med matchande toppsett & vill ta på det nu...jo lilleman blir 2 i april så det är nog sista åkpåse vintern.
    Ja men ta på den nu och vik ner den så att barnet inte hamnar helt i påsen. Så tänkte jag göra nästa vecka. Dottern sover ju i vagnen så hon behöver en filt iaf så åkpåsen kan ju börja användas nu.
  • Mamma Kråkan
    Stargirl skrev 2009-09-25 10:18:49 följande:
    Ja men ta på den nu och vik ner den så att barnet inte hamnar helt i påsen. Så tänkte jag göra nästa vecka. Dottern sover ju i vagnen så hon behöver en filt iaf så åkpåsen kan ju börja användas nu.
    {#lang_emotions_laughing} smart....då ska jag tvätta och byta i helgen{#lang_emotions_laughing}
  • Ia 70

Hur ska jag stlla in fjädringen på framhjulen när jag har en nyfödd i liggkorgen. Dvs. vilket hack. gärna bild tack

Barn födda 96/07/09
  • Stargirl
    Ia 70 skrev 2009-09-25 10:33:41 följande:
    Hur ska jag stlla in fjädringen på framhjulen när jag har en nyfödd i liggkorgen. Dvs. vilket hack. gärna bild tack
    Allra längst in. Det är den första fjädringen.
  • Ia 70
    Stargirl skrev 2009-09-25 10:45:26 följande:
    Allra längst in. Det är den första fjädringen.
    Tack
    Barn födda 96/07/09
  • babykorv

hej
    har en cameleon och funderar på det här med åkpåse. har fått låna en Brio, men undrar om den funkar till bugaboo... har liggdelen än så länge (dotter är 4 månader) så jag kan inte testa. hur vet man om den passar? nån som har brio-påse till bugaboon?
    tacksam för svar, ni verkar vara såna experter här

/babykorv

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19