• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • joasia

hej, ar det någon som vet om det ar någon skillnad på topset inhandlat i USA och det man koper här hemma -tänkte av typen bälteshål m.m. Min svarmor är USA och erbjod sig att köpa... men jag måste få veta fort

• Jarnis
    joasia skrev 2009-09-26 13:46:57 följande:
    hej, ar det någon som vet om det ar någon skillnad på topset inhandlat i USA och det man koper här hemma -tänkte av typen bälteshål m.m. Min svarmor är USA och erbjod sig att köpa... men jag måste få veta fort
    Hålen för midjebanden till selen sitter inte på sidan som de europeiska utan mer bakom ryggen. Du får göra nya hål på sidorna, annars är det ingen skillnad.
  • joasia

tack, nu ska svarmor fa shoppa för visst ser det ok utn med de extra hålen?

• Fröken Småland
    Padmé Amidala skrev 2009-09-26 13:41:43 följande:
    Någon som har koll på vad frakten av en ram brukar gå på? :)
    Den på Tradera kostar 176:- med Bussgods, skulle tro att det blir närmare 300:- med Posten. Om man köper från butik så betalar man en enhetssumma, kanske 50-70 kr?
  • Fröken Småland
    joasia skrev 2009-09-26 14:35:22 följande:
    tack, nu ska svarmor fa shoppa för visst ser det ok utn med de extra hålen?
    Jag tror inte att det stör särskilt mycket. Sen får du ju göra extra hål vid sidorna istället men det är inte särskilt avancerat. Passa på att köpa två när hon ändå erbjuder sig Och kanske en åkpåse... {#lang_emotions_innocent}
  • joasia

ska shoppa sa mycket jag bara kan och sa mycket som får plats i hennes vaskor
  • modestyclara

en latmask-fråga: hur var det nu man tvättar bugga-tyget och vågar man tvätta olika färger tillsammans?

• Fröken Småland
    modestyclara skrev 2009-09-26 16:00:19 följande:
    en latmask-fråga: hur var det nu man tvättar bugga-tyget och vågar man tvätta olika färger tillsammans?
    30 grader skontvätt, lite tvättmedel, inget sköljmedel. Gissningsvis går det utmärkt att tvätta färgerna ihop (inte denim förstås) men jag hade nog tagit det säkra före det osäkra.... *fegis*
  • modestyclara

Fröken Småland skrev 2009-09-26 16:03:05 följande:

30 grader skontvätt, lite tvättmedel, inget sköljmedel. Gissningsvis går det utmärkt att tvätta färgerna ihop (inte denim förstås) men jag hade nog tagit det säkra före det osäkra.... *fegis*
    tack, jag fegar och kör orange och röd för sig...
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19