• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Vickan I

Den går in i en Hyundai i10 iaf och den är liten.

(¯`°?.¸ ღ♥ Alvin 090104 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Pemman

Vickan I skrev 2009-09-26 22:25:41 följande:

Den går in i en Hyundai i10 iaf och den är liten.
    Tack, ska kolla upp vad det är för bil och jämföra!
  • Fröken Småland
    Anni 85 skrev 2009-09-26 22:20:46 följande:
    HejHur sätter man på åkpåsen ordentligt, seratt de e nån ficka under å tänkte att sittplattan skulle in där, men de gick inte, ska den bara ligga löst på el?
    Jo, du tänker rätt. Det är lite tight men försök igen
  • Bellbox
    Bellbox skrev 2009-09-26 17:06:14 följande:
    Är det någon annan som har en strulande SELE?? Axelremmarna bara GLIDER vilket irriterar mig, likaså höftremmarna egentligen, men det blir inte lika påtagligt som att axelremmarna flyttar sig konstant -gjort sen dag 1 men har ignorerat det *funkar inte längre* Suck; inte bra med en halvvild unge ibland Så; känns det igen eller ska jag ta upp det med affären?? *vad göra?*

FLER som har strul eller tips ang selen?
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • modestyclara
    Bellbox skrev 2009-09-27 08:49:33 följande:
    FLER som har strul eller tips ang selen?
    jag har inte provat själv men logistk sett så borde man bara behöva stoppa in en liten tygbit i spännet där det glider så det blir lite trängre och sedan är problemet väck man kan ju stoppa in den på undersidan av selbandet så syns det inte alls...
  • Rosa Bubbelgum

Jag har en liten fråga till er kunniga. Jag har precis beställt en cameleon i grå bas och off white toptyg med Paul Franka tyget som extra vad har ni för skötväska till denna vagnen? Jag tyckte inte om deras egna väska.

• imaj
    Rosa Bubbelgum skrev 2009-09-27 09:55:35 följande:
    Jag har en liten fråga till er kunniga. Jag har precis beställt en cameleon i grå bas och off white toptyg med Paul Franka tyget som extra vad har ni för skötväska till denna vagnen? Jag tyckte inte om deras egna väska.
    Petunia Pickle Bottom (om man vill ha mönster), Jujube med Beconnected-clips (finns i många neutala färger) rekommenderar jag iaf .
  • Stargirl
    Rosa Bubbelgum skrev 2009-09-27 09:55:35 följande:
    Den nya svarta Bugaboo väskan kanske? Den har inte kommit till butikerna men jag gillar den. Stilren, funktionell och passar med allt. Tror den kommer om ett par veckor.
  • Rosa Bubbelgum

Kan man se den nya Bugaboo väskan någonstans? Tjejen som sålde vagnen till mig sa att det skulle komma in en ny skötväska från Bugaboo och den skulle vara snygg enl. henne.

• imaj
    Rosa Bubbelgum skrev 2009-09-27 10:02:44 följande:
    Kan man se den nya Bugaboo väskan någonstans? Tjejen som sålde vagnen till mig sa att det skulle komma in en ny skötväska från Bugaboo och den skulle vara snygg enl. henne.
    Här kan du se den nya Bugabooväskan.
    familjenkidz.blogg.se/2009/september/bugaboos-nya-skotvaska.html
    Tycker den är supersnygg, dock så är den inte gjort för att hängas på vagnen (d.v.s. inga krokar att hänga i) men man kan ju ändå hänga den med axelbandet om man vill .
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19