• Emmiez

100+?????? Del 4

Finns det fler som ligger på en vikt över hundrakilosstrecket?

Tidigare trådar.
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m1743271.html Del 1
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m2585271.html Del 2
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m3610837.html Del 3

Här inne här disskuterar vi hur vi skall göra för att komma under 100 sträcket..
    Och även dom som är under 100 hur vi ska komma till målvikten.
    Vi peppar varandra och ger varandra tips och ideer.
    Vi försöker helt enkelt tillsammans bli av med alla dessa kilon.

Välkommen och Lycka till!

Lägg gärna till er på våran lista, ta senaste listan, skriv in dig där du hör hemma,
    över 100, under 100, eller på vilade / gravida
    Namn: start vikt / vikt nu / längd / start BMI / BMI nu (skillnad: kg BMI:)

www.bmi.se kan du räkna ut ditt bmi.

• Svar på tråden 100+?????? Del 4
  • mjukisvicki

hej disconenne!!!!

du får välja själv om du vill vara med i listan eller om du vill *känna* dig för lite i tråden ett tag först

• delfinen76

Hur gör man om man vill vara med?
    vad gör ni här?

• Chania

Det är bara att skriva in sig på listan så är man med. Här är ingen portförbjuden. Eller så deltar man endast i diskussioner om man inte vill lägga in sin vikt, det är upp till en själv.

• mjukisvicki

delfinen! vi pratar om allt. vi får stöd av varandra när vi behöver det men ändå är det ingen som kommer med pekpinnen om man äter något onyttigt utan bara jaja det är en ny dag imorgon... ungefär.. du ser listan i i början av tråden.. be emmiez om hjälp så skriver hon in dig iden om du vill det!

• Emmiez

Behöver ni hjälp med hur man ska skriva in sig på listan, skriv längd och startvikt, och vikt nu så kan jag fixa resten om ni vill..

• Hoppets stjärna

Hej

Kopier över mitt senaste till denna tråd.

God kväll på er

Var det någon här som så på tv 3 nu i kväll på programet Du blir vad du äter, vad tyckte ni om det själv känner jag att det kanse kan ge mig lite tips.

Emmiez: tack för informationen om menskoppen skall nog köpa en sådan och prova den så får jag se om det är något för mig.

Sussi H

• Emmiez

Sussi H:
    varsegod.. ja tycker den är kanon

• Emmiez

ja tyckte att du är vad du äter gav många bra tips, tänkte bli medlem på tv3.se så jag kan få ta del av alla tips hon hade..

• Hoppets stjärna

Hej disconenne och delfinen76

Vill bara hälsa er välkomna in till oss och hoppas att ni kommer att trivas med oss.

Sussi H

Svar på tråden 100+?????? Del 4