• Emmiez

100+?????? Del 4

Finns det fler som ligger på en vikt över hundrakilosstrecket?

Tidigare trådar.
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m1743271.html Del 1
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m2585271.html Del 2
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m3610837.html Del 3

Här inne här disskuterar vi hur vi skall göra för att komma under 100 sträcket..
    Och även dom som är under 100 hur vi ska komma till målvikten.
    Vi peppar varandra och ger varandra tips och ideer.
    Vi försöker helt enkelt tillsammans bli av med alla dessa kilon.

Välkommen och Lycka till!

Lägg gärna till er på våran lista, ta senaste listan, skriv in dig där du hör hemma,
    över 100, under 100, eller på vilade / gravida
    Namn: start vikt / vikt nu / längd / start BMI / BMI nu (skillnad: kg BMI:)

www.bmi.se kan du räkna ut ditt bmi.

• Svar på tråden 100+?????? Del 4
  • Vero

Bulgur liknar couscous, det är gryn som man kan använda just istället för ris.
    Dinkel är ett sädeslag, triticum spelta heter det på latin och kallasäven spelt på svenska. På dinkel kan man baka bröd, kanske finns det även pasta gjort på dinkel, men det tror jag inte man hittar i en vanlig affär. Däremot har jag sett färdiga baguetter som man kan köpa på ICA med dinkel!

Jag åt faktiskt kebab istället för pizza idag, så lite duktig var jag ju, även om jag kanske skulle ha valt en kycklingsallad allra helst. Men, men, den här helgen har varit katastrof i vilket fall som helst, imorgon är det måndag! Nya friska tag!

• delfinen76

nån som vet hur man blir plus medlem jag börjar få ont om bildutrymme??
    har nu ätit toblerone, och hjärtan chips snart middag gud va duktig jag e INTE bläää

• Emmiez

delfinen:
    man kan väl inte få plus ännu?
    är inte det bara beta version ännu, så bara utvalda har det?

• Jenny Tom

Bulgur tycker jag är jätte gott anväder i stället för ris.

Denna helg har inte varit något bra lördag smörgåstårta, chokladbeskvi, ost och kex söndag kladkaka med grädde och banan , Glass choklad sås och maränger uch inte bra.

I morgon är det nya tag som gäller ska simma en halvtimme innan vatten arobicen så jag för bränner lite mera och försöka simma lite mer denna vecka.

• Endoriana

Åh..vad jag känner mig onyttig...Ätit godis i går...och kebab idag. Fast det är klart.. Imorgon börjas det om...

• mjukisvicki

hej alla!!
    nu är jag flyttad.. imorgon ska jag städa ur gamla usch men lite har man nog förbrännt
    men det blev pizza igår kväll orka inte laga mat

• Emmiez

Har ätit hembakad pizza idag..
    ville ha godis, men det har inte blivit nåt ändå..
    men det är svårt, jag känner mig som en rökare utan cigg nu när ja e så godissugen.. skitjobbigt

• Linda1976

Hejhej! Uppdaterar inte, eftersom det inte hänt nåt. Jo, upp ett hg, men eftersom vi var på bröllop i lördags (MED 10000-tals kcal!!) så ignorerar jag det hg:ot tills vidare, om det inte verkar bestående.... En magisk måndag, och på det igen!

Svar på tråden 100+?????? Del 4