• Emmiez

100+?????? Del 4

Finns det fler som ligger på en vikt över hundrakilosstrecket?

Tidigare trådar.
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m1743271.html Del 1
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m2585271.html Del 2
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m3610837.html Del 3

Här inne här disskuterar vi hur vi skall göra för att komma under 100 sträcket..
    Och även dom som är under 100 hur vi ska komma till målvikten.
    Vi peppar varandra och ger varandra tips och ideer.
    Vi försöker helt enkelt tillsammans bli av med alla dessa kilon.

Välkommen och Lycka till!

Lägg gärna till er på våran lista, ta senaste listan, skriv in dig där du hör hemma,
    över 100, under 100, eller på vilade / gravida
    Namn: start vikt / vikt nu / längd / start BMI / BMI nu (skillnad: kg BMI:)

www.bmi.se kan du räkna ut ditt bmi.

• Svar på tråden 100+?????? Del 4
  • TessaLisa

Mollie:
    Det tycker jag absolut att du ska! unna dig massage när du nått dit!

Tack! Känns jättebra! Idag testade jag makens huvtröja i normal XL och jag kunde ha den! Ringde maken på jobbet och upplyste honom om att den tröjan kan han nu glömma för nu har jag ärligt stulit den! (han håller ändå på att krympa ur den) Han bara skrattade och sa att han kunde bjussa på det!
    Men nu gäller det att inte slappa till utan att ta nya tag och kämpa mot nästa delmål.

*drömmer mig bort* Tänk...en dag kanske jag också får stå med på listan på folk som väger 2-siffrigt. Så lite har jag inte vägt sedan i 9:an!

• Malia75

TessaLisa: Grattis!!!! Otroligt bra jobbat! Du har inga före- och efterbilder?

• Turnit

Tessalisa....!!!GRATTIS!! Härligt!! Bra belöning du har också!!!
    Kram

• TessaLisa

Malia75:
    Tack! Nej, jag står oftast bakom kameran så jag fastnar sällan på bilder. Fast det finns en hemsk "före"-bild som svärmor tagit av mig när jag sitter i en soffa. Kanske måste tigga till mig den och scanna in den.
    Det enda fotot av mig i albumet här på FL tror jag togs när jag vägde ca 125 kg, fast den bilden ser man ju inte så mycket av mig på.
    När jag väger 2-siffrigt lovar jag att ta ett foto och lägga ut här, men jag vet inte om det blir något innan det.

Turnit: Tack till dig med! ja oh ja, jag längtar! Jag fick en tid nästa fredag och ska njuta helt och fullt! Önskar att jag vågade gå på helkroppsmassage, men eftersom att inte trivs med min kropp tycker jag inte om att någon annan än maken masserar och han tröttnar så fort

• MrsK

Mollie:
    Jorå de blir en del kastat + att man hittar en massa som man inte visste man hade...
    Den 15:e December så skriver vi papperna och den 16:e har vi bokat in flyttbil, så dår ska vi försöka flytta så fort som de bara går...
    Man vill juh få lite jul i huset....

• delfinen76

det är du värd Tessalisa

• Fenta

Hej allihopa! Imorse vägde jag 90, 3 på vågen hemma. fatta vad gött det är!!! Har vägt 107 kg på den, för ett år sedan ungefär. Men jag ska inte uppdatera i listan ännu. Jag använder alltid den vikt jag har när jag väger in mig hos sjuksköterskan (på em med kläder på). Men jag börjar så smått närma mig mitt första delmål på 90 kg. jiiiihaaa! Lycka till ni andra med :) Kram Fenta

• Endoriana

Fenta: Vad roligt och vad duktig du är. Hur har du gjort?

• Linda1976

www.familjeliv.se/Forum-5-64/m5427649.html

Jaha, nu finns det en tråd till, likadan som denna!

Tittar in och säger hej, har inte varit här på ett tag, mest för att min motivation är ungefär 0. Det är ju _DÅ_ jag borde hänga här mer. Jag är lite knäpp

KRAM

• Vallie

tycker den här tråden är mycket bättre

Svar på tråden 100+?????? Del 4