• Emmiez

100+?????? Del 4

Finns det fler som ligger på en vikt över hundrakilosstrecket?

Tidigare trådar.
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m1743271.html Del 1
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m2585271.html Del 2
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m3610837.html Del 3

Här inne här disskuterar vi hur vi skall göra för att komma under 100 sträcket..
    Och även dom som är under 100 hur vi ska komma till målvikten.
    Vi peppar varandra och ger varandra tips och ideer.
    Vi försöker helt enkelt tillsammans bli av med alla dessa kilon.

Välkommen och Lycka till!

Lägg gärna till er på våran lista, ta senaste listan, skriv in dig där du hör hemma,
    över 100, under 100, eller på vilade / gravida
    Namn: start vikt / vikt nu / längd / start BMI / BMI nu (skillnad: kg BMI:)

www.bmi.se kan du räkna ut ditt bmi.

• Svar på tråden 100+?????? Del 4
  • Vallie

spelar ju ingen roll om de gjort en ny tråd om man inte får vara med...
    känns inge kul alls det här

• Theorese

Tycker det verkar vara väldigt konstigt att ha en till tråd jag med..inte så direkt välkomnande mot nya... Inte undra på att det startas nya trådar i samma ämne.

Och gemenskap borde man väl kunna skapa även om man är många...ju fler som är med ju fler vinklar kan man ju få se sina egna problem i och det borde bli bättre...Det kan ju inte bara bero på att det bliit fler medlemmar i tråden som gör att gemenskapen försvinner...

Håller med Linda1976 om att det är dagisfasoner... men vill folk ha det så så respekterar jag det, värre än så är det inte...

• Linda1976

Jag är faktiskt riktigt irriterad märker jag nu när jag känner efter.

• Vallie

jag är också irriterad...
    tycker vi har haft en bra sammanhålling och stämning i gruppen, fattar inte varför de gör så här...
    det är ju inte vårt fel att vi inte hittade hit när de startade från början, men nu får man inte vara med längre...

• Vero

Jag har ju inte varit med från början, men ett litet tag i alla fall... känns ju jätte trist om man helt plötsligt inte får vara med. Och jag måste också säga att det känns som dagisfasoner. Men där ser man...

• Linda1976

Nä, det är ju så, att då kommer alla deras diskussioner att flytta dit, och vad blir kvar här? Viktlistan och kanske ett "hej tittar in, orkar inte skriva nåt"...

Jag har varit med sen juni, dvs mer än hälften av tiden tråden funnits, men eftersom jag inte var med på de 2 första, så räknas jag ändå som ny och inte välkommen, trevligt. Verkligen. *morr*.

Kanske dumt, men snart startar jag en tråd för oss "nya", så får det väl vara 2 trådar. En stängd för hemliga klubben, och en ny där _alla_ är välkomna. Är jag dum om jag gör det?

• Vero

Linda nej, vi är ju ett gäng här som vill fortsätta prata så det är väl inte alls dumt. Så gör vi vår egen viktlista och hela klabbet!

• Linda1976

Då gör jag det... Så får vi se ifall nån vill vara med där!

• Malia75

Jag trodde jag hade missat någonting härinne, att någon hade varit otrevlig eller så, men tydligen var det inte så och därför ser jag inte heller någon anledning till att byta tråd, jag trivs hur bra som helst här och tycker faktiskt att det är roligare här nu när vi är flera (även om jag inte hinner skriva så mycket själv så läser jag en hel del).
    Jag gillar många av de "nya" och skulle tycka att det vore synd om inte ni var med i diskussionerna! Hoppas ni inte buar ut mig här för att jag är "gamling"!

Svar på tråden 100+?????? Del 4