• Emmiez

100+?????? Del 4

Finns det fler som ligger på en vikt över hundrakilosstrecket?

Tidigare trådar.
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m1743271.html Del 1
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m2585271.html Del 2
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m3610837.html Del 3

Här inne här disskuterar vi hur vi skall göra för att komma under 100 sträcket..
    Och även dom som är under 100 hur vi ska komma till målvikten.
    Vi peppar varandra och ger varandra tips och ideer.
    Vi försöker helt enkelt tillsammans bli av med alla dessa kilon.

Välkommen och Lycka till!

Lägg gärna till er på våran lista, ta senaste listan, skriv in dig där du hör hemma,
    över 100, under 100, eller på vilade / gravida
    Namn: start vikt / vikt nu / längd / start BMI / BMI nu (skillnad: kg BMI:)

www.bmi.se kan du räkna ut ditt bmi.

• Svar på tråden 100+?????? Del 4
  • Emmiez

faan... det va inte alls såhär jag ville ha det..
    nu blev ju stämningen ännuvärre

saknade bara stämningen..
    går inte att beskriva om man inte var där förr...

• Endoriana

Det var absolut inte så här som vi menade...Ingen skall vara utanför och det var meningen att vi samtidigt skulle vara kvar här , men att vi gamla från del 1 och 2 skulle ha en tråd där vi kan prata om sådant som vi började diskutera i de delarna...
    det var liksom inte illa menat...vi ville absolut inte tt det skulle bli såhär...

• Endoriana

Chania: Man behöver inte välja tråd...Var du med i del 1 och 2 så får du självklart vara där, men även i Lindas tråd eller här...´Vi vill inte att du eller någon annan skall behöva välja...

• Linda1976

Men så _blir_ det ju, oavsett vad meningen var. Startar man en ny tråd, där vissa inte är välkomna, så blir det såhär. Sorry, men det är dagisfasoner. Då får man skaffa en privat mailinglista istället. Då blir detta B-laget, och i A-laget diskuterar ni alla viktiga ämnen. För inbilla inte mig att ni kommer att hänga här och umgås lika mycket när ni har er privata VIP-klubb. Är jag inte välkommen i en tråd så skippar jag den andra också, trodde dock inte att jag räknades som ny efter nästan ½ år i denna tråden.

• Emmiez

Linda1976:
    du slipper vara här om det nu e så.. ja skiter faktiskt i vilket..
    vi menade inte...men det spelar tydligen ingen roll...

tycker du så så tänker ja inte tycka nåt annat..
    ja orkar inte bry mig..

ja har mått dåligt ett bra tag.. började äntligen må bättre o så kommer det här... hatar att bråka.. så ja lägger ner hela detta alltet..

• Endoriana

Jag tänker vara kvar här..oavsett vilka som är här...eftersom det inte var meningen med allt skit som blivit så hoppas jag ändå att en del vill vara kvar här oxå

• Emmiez

men då va det faktiskt diskriminering av oss att starta en 100+ tråd från början, dom som bara vägde 80 fick ju inte va med där..
    stackars dom..
    dom va tvungna att välja bort..

men det va ju för att de e lättare att stå på samma plan om man väger eller har vägt över 100 än dom som väger 80...

efter att det kom in många nya här så försvann faktiskt lite att kunna prata med varandra.. det enda va vad har du ätit, ja ha, jag har ätit det.. vad väger du jaha jag väger det...
    förut fanns en stämning som gjorde att vi kunde prata annat med..

det var faktiskt det vi saknade och därför startade..
    det var inte för att ha två vikttrådar, utan mer en tråd där vi tänkte att vi kunde prata om allt som vi gjorde förr, och även ha denna som vi haft nu..

• Endoriana

Där slog du huvudet på spiken emmiez

• Emmiez

Jag hoppas att vi inte skrämt iväg alla.. vi får se hur det blir.. hoppas vi kan ha kvar denna tråden ändå..

• Emmiez

Endoriana:
    vi måste på nåt sätt få dom att förstå hur vi menade ju..

Svar på tråden 100+?????? Del 4