• Emmiez

100+?????? Del 4

Finns det fler som ligger på en vikt över hundrakilosstrecket?

Tidigare trådar.
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m1743271.html Del 1
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m2585271.html Del 2
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m3610837.html Del 3

Här inne här disskuterar vi hur vi skall göra för att komma under 100 sträcket..
    Och även dom som är under 100 hur vi ska komma till målvikten.
    Vi peppar varandra och ger varandra tips och ideer.
    Vi försöker helt enkelt tillsammans bli av med alla dessa kilon.

Välkommen och Lycka till!

Lägg gärna till er på våran lista, ta senaste listan, skriv in dig där du hör hemma,
    över 100, under 100, eller på vilade / gravida
    Namn: start vikt / vikt nu / längd / start BMI / BMI nu (skillnad: kg BMI:)

www.bmi.se kan du räkna ut ditt bmi.

• Svar på tråden 100+?????? Del 4
  • Endoriana

Så vad spelar det för roll om vi startade den andra tråden....?

• gyro

ni uteslöt ingen från denna tråd men när ni startade en ny delade ni denna tråd i mer eller mindre 2 delar.. en del blev sura och en del tillhörde den nya tråden...
    kan bli svårt för denna tråd att reparera den "skadan" och delning som skedde

• Endoriana

meningen var att alla skulle stanna kvar i denna tråden.......inte delas upp...

• Endoriana

men det är deras vala tt lämna tråden....de som vill vara kvar är kvar och de som vill vara på båda ställen är det...det som är gjort är gjort...så får vi se om denna överlever...

• gyro

endoriana
    men tyvärr blir det lätt så om man väljer att öppet som ni gjorde ha en tråd för alla gamla 100+ are ..
    Många här kände säkert att ni då inte ville ha med dom så därför valde de att byta tråd..
    förresten hade inte ni en hemsida för de gamla 100+ are?

• Endoriana

Jo, Malia tror jag det var som gjorde den,, men den togs bort...varför vet jag inte...

• Malia75

Det var ingen som uppdaterade sin vikt så jag tyckte inte att det var lönt att ha den kvar.....men det hade varit skönt att ha något annat system än den låååååånga listan tycker jag.

• Trollsan

Hej alla

Jag skulle vilja vara med här, jag är en 100 +.
    Jag har lyckats hitta mig en gynekolog som inte gnäller på vikten, vilket jag tycker är jättesjönt. Hon lyssnar på mig och vet att det var för att jag var sjuk som jag gick upp, och mitt problem är oregelbunden mens efter ett missfall.

Går går på dos 2 av pergo och nu hoppas jag att det skall fungera. Min man och jag har försökt i så många år att jag börjar ge upp.

• Endoriana

Trollsan: Välkommen

Hoppas du skall trivas..

• Endoriana

Malia: Ja det kan jag hålla med om..den långa listan är lite för lång..

Svar på tråden 100+?????? Del 4