• Emmiez

100+?????? Del 4

Finns det fler som ligger på en vikt över hundrakilosstrecket?

Tidigare trådar.
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m1743271.html Del 1
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m2585271.html Del 2
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m3610837.html Del 3

Här inne här disskuterar vi hur vi skall göra för att komma under 100 sträcket..
    Och även dom som är under 100 hur vi ska komma till målvikten.
    Vi peppar varandra och ger varandra tips och ideer.
    Vi försöker helt enkelt tillsammans bli av med alla dessa kilon.

Välkommen och Lycka till!

Lägg gärna till er på våran lista, ta senaste listan, skriv in dig där du hör hemma,
    över 100, under 100, eller på vilade / gravida
    Namn: start vikt / vikt nu / längd / start BMI / BMI nu (skillnad: kg BMI:)

www.bmi.se kan du räkna ut ditt bmi.

• Svar på tråden 100+?????? Del 4
  • Mollie

Endoriana, ja, jag har nog insett det med! Jag får nog klona mig och vara i båda trådarna iså fall

Malia, om du nu tänker stra en ny tråd, släng först ut frågan om det är ok så folk har chans att säga vad de tycker...

• Endoriana

Jag och Emmiez har redan planerat att starta en del 5...men vill någon annan göra det så är det ju helt ok det oxå..men vi kan väl ha en regel då att vi inte pratar meer om detta som hänt då för då blir stämningen riktigt otrevligt tror jag och då vill ingen ändå var där....vad tycker ni?

• Mollie

Jag tycker det är ok med del 5, fast det kanske är som Malia säger, att någon som är lite mitt emellan ska göra det?

• Vallie

jag har inga problem alls att vara i samma tråd som varken nya eller gamla.
    MEN alla måste ha rätt att säga sina åsikter, vilket många av oss gjorde, sen bara för att man inte är överens om något eller man har sina små duster så betyder inte det att man aldrig mer vill se er eller inte kan reparera problemet.

herregud! om jag skulle avsluta mina realtioner efter ett bråk eller så då skulle jag inte ha några vänner eller relationer kvar...

jag tror och hoppas att tråden överlever detta.. värre kriser har man ju haft

kram på er ALLA!!!

• Endoriana

Jo, du har alldeles rätt Vallie

Jag är villig att försöka reparera det som hände.....men vi kan ju inte diskutera det i flera månader över för då blir ju det ingen viktminskningstråd, eller hur? Men själklart måste det diskuteras.....och repareras...

• Vallie

Mollie: japp, det är ganska så riskfritt, jag är inte sen med att säga vad jag tycker (som du kanske märkt) men va-fan jag vet att jag inte (tyvärr ) sitter på alla de rätta svaren så ibland får väl jag ge mig också

Endoriana: nej, inget tjatande i flera månader, sånt är inte kul, herregud, även om jag reagerade rätt hårt igår så fattar jag ju också att det inte är oss personligen ni inte tycker om... det är lungt.. i alla fall för mig..

• Mollie

Vallie, jadå, det har jag märkt, men det är både på gott och ont... Me like you!

• Mollie

Nä, inget tjatandes i flera veckor, månader, år... Man MÅSTE kunna lägga bakom sig...

Svar på tråden 100+?????? Del 4