Inlägg från: Sedek |Visa alla inlägg
  • Sedek

Tråddödare igen....

Velour skrev 2009-12-04 23:58:26 följande:
    Är det därför du har lagt ut en nakenbild på dig själv?
    Ja

Vilket jag för övrigt tycker att alla borde göra!
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-05 00:01:02 följande:
    nr
    Äsch, trodde jag skulle få det!

Grattis
  • Sedek
    gaffsan skrev 2009-12-05 00:03:52 följande:
    Jag ska kanske ta en bild på min tutte och lägga ut .. en tutte isolerad är inte sexistisk eller ?
    Det blir nog en fin avatar

Nejdå, inte sexistiskt, då heter det nog kroppsdelskonst skulle jag tro.
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-05 00:04:21 följande:
    Då får vi starta en egen tråd "Vi som gillar att vara näck och lägga ut bilder på det"
    "vi" så med andra ord är du med på det då?

Naturist javisst...

Nej inte direkt. Jag kan byta avatar om någon finner den stötande. Har en bringa som jag körde innan... men det får nog bli en skobild eller nått annat onaket nästa gång.
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-05 00:08:19 följande:
    Ja, men han kan väl inte ha tur hela tiden? För ett tag sen tog han ju nästan varenda nummer. Så nu är det MIN tur. Därmed basta!
    Jajajaja, vänta du bara. Ska börja samla nummer snart!
  • Sedek

Velour...

... Det kom ingen fråga eller ett issue innan kl 24

Horoskopet stämde inte, så det så. Du får hitta på ett bättre tills i morgon!

• Sedek
    Velour skrev 2009-12-05 00:12:24 följande:
    Nä, JAG ska inte vara med på bild Så du körde en bringabild på dig förut? Hm....Nä, stötande är det inte...Men det är något JAG inte skulle göra
    Jo du skrev VI, faktiskt
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-05 00:14:52 följande:
    Det är inte IRL som ska anpassa sig efter horoskopet, utan tvärtom Dessutom fick du ju en hälsofråga för några timmar sen. Det måste ha väckt lite tankar hos dig ändå?
    Haha Ja jo okej då! Tänkte säga att sådana frågor får jag hela tiden, men inte riktigt...

Men om jag anpassar mig efter horoskopet så kommer det stämma, om jag inte vill att det ska stämma så är det ju bara att strunta i det med andra ord.
  • Sedek
    gaffsan skrev 2009-12-05 00:16:16 följande:
    Meen , detta är ju såå roligt , min avartar är en grön gubbe nu kom jag med en idee , en ensam tutte . Och tråden vaknar , tuttar är söta , mjuka , vänliga väldigt trevliga ,, Utan tuttar dog nog  75 procent av jordens befolkning . Häng på nu ,,,,

You go girl!

...neeeeeej! Inte nu igen... Går och kissar utan att stänga locket.
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-05 00:20:53 följande:
    Hahahaha! Glöm INTE din manlighet!
    Phu, känns bra, det fungerade. Har ingen öl hemma så jag kan inte ta en sån heller.

Men sängen börjar locka lite här. Förra helgen kunde jag bara lämna över till Scratchy när jag gick och la mig, men nu blir ni själva tjejer. Går det bra tror ni?
Svar på tråden Tråddödare igen....