Inlägg från: Sedek |Visa alla inlägg
  • Sedek

Tråddödare igen....

Velour skrev 2009-12-05 00:27:18 följande:
    Jag har skrivit 1679 inlägg i denna tråd! Detta är allra första gången jag deltar så frenetiskt i en tråd.
    Oj vad du skrivit!

1031 med detta inlägg har jag.

Skriver inte så mycket annars på FL. Nu i det sista så blev det några inlägg i drömjobbstråden. Och idag blev det några inlägg i tråden om de som ska starta ett parti.

Vart hänger du om inte här?
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-05 00:32:16 följande:
    Duktig pojke Så du tycker att det behövs en tupp i hönsgården? Ungtuppen har ju övergett oss, så du har väl inget val än att lämna oss. Men var inte orolig, vi är snälla mot varann.
    Gör det mig till gammeltuppen

Oavsett så går gammeltuppen och lägger sig nu, hörs i morgon hoppas jag!

Kram o godnatt
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-05 00:39:45 följande:
    Nä, du är "alldeles-lagom-tuppen" Släng bort din negativa syn på ålder nu!! Kram och godnatt!
    Ska försöka det...

Sov gott
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-05 22:18:48 följande:
    Yaay!
    Hej

Ser att du har väldigt roligt på egen hand här i tråden. Funderar på om jag ska låta er fortsätta i fred?

Gjort nått skoj i kväll?
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-05 22:40:31 följande:
    Nej, inget skoj denna kväll alls! Jag är trött och har ångest inför jobbet imorgon kväll Själv då?
    Shit vad du har skrivit i tråden!

Jodå, sådär... Ångest och för lite sömn, somnade inte före kl 2 i natt, låg och svävade 5 cm ovanför sängen och kunde inte riktigt slappna av.
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-05 22:41:30 följande:
    Scratchy kom tillbaka förresten
    Jag såg det, skummade igenom alla sidor...

då lever han i alla fall.
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-05 22:46:45 följande:
    Han måste ha saknat mig..... Förresten, titta på ditt okristliga nummer
    Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!!!!!!!!!!!

Biktar mig omgående.
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-05 22:49:53 följande:
    OOOOps! Hoppas du får förlåtelse.
    Oh ja, 20 st ave maria så är allt tillrättaställt igen

Men jag är ju evangelist så jag kanske kan förklara mig själv syndfri?

By the way:
    Har även träffat denna mannen....

• Sedek
    Velour skrev 2009-12-05 22:57:28 följande:
    Alltså, ärligt talat mår jag direkt illa när jag ser sånt. Jag kan för allt i hela världen INTE förstå VAD folk tänker på.
    Tänkte att du skulle reagera så, jo det är lite obehagligt ibland. Många människor som kommer till såna tillställningar är helt normala, men det finns även en hel del riktigt läskiga och konstiga som dras till dessa sammanhang. Tänkte säga att det är därför jag har varit med i de sammanhangen...

Nyfiken ?
Svar på tråden Tråddödare igen....