Inlägg från: Sedek |Visa alla inlägg
  • Sedek

Tråddödare igen....

Tillbaka om några minuter

• Sedek
    Velour skrev 2009-12-01 23:52:56 följande:
    Tick, tack, tick, tack, ticke, ticke, tick, tack. Tick, tick, tack!
    Varsågod
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-01 23:43:00 följande:
    Nähä! Lockar det? Ta då till dig Äppelmelodin!
    Jasså var det så du menade, dela med mig... Jag tänkte du mest satt där och var sugen på ett äpple men vågade inte fråga om det gick bra att äta ett
  • Sedek

Hoppsan... Måste ni följa manualen? Kan ni inte förmänskliga det lite?

• Sedek
    Velour skrev 2009-12-01 23:58:05 följande:
    Nä, ikväll har jag ätit bra och även tagit lite glass som efterrätt. *mums*
    Gott.

Jag har ätit pizza... Men det får man om man tränat på dagen, i min regelbok i alla fall.

På tal om regler, jag håller på att lägga mig. Tänkte lägga mig före 23 hela veckan...

I går la jag mig i rätt så bra tid, men kunde inte somna. Låg och vände och vred på mig, kl hann säkert bli 1, minst, kanske halv två. det är så trist att ligga och vänta på att sova!
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-02 00:00:54 följande:
    Vi kan göra om den lite så att vi inte behöver läsa en hel uppsats innan vi sätter igång med intervjun samt göra den lite informell. Men efter ett par timmar så förvandlas man till en robot som bara sitter där och gör sitt jobb Jag menar, jag läser samma manual varannan minut i fem timmar.
    Förstår, man sitter bara där och upprepar sig. Kan ni inte ha det inspelat? och när uppspelningen är klar så tar du över "live"?

Ni kan ju göra en ny inläsning varje dag för att det ska stämma överens med dagens röstläge, tror faktiskt att nummerupplysningen gör så, man hör de olika röstlägena väldigt tydligt där.
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-02 00:02:59 följande:
    Mmm vad gott! Jag ska också gå och lägga mig. Ögonen svider som om Mr. Sandman har skyfflat i sand i dem. Vad konstigt att du inte kunde sova. Hade du hjärnspöken?
    Men han har ju inte varit inloggad på ett tag...

Ja, hjärnspöken hade jag säkert, svårt att koppla av och varva ner bara.

Säger kram och godnatt nu! Vi hörs
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-02 00:05:36 följande:
    Det vore nåt! Skulle underlätta så mycket!
    Lämna en lapp i förslagslådan i morgon så blir chefen glad
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-02 00:22:21 följande:
    *Oxen - Människor söker upp dig för att få råd i känsliga situationer, och du får verkligen användning för ditt sunda förnuft. Rent fysiskt är du dock tröttare än vanligt - kanske har du sovit för lite på sistone?
    Hoppsan... Jo det kan man lugnt säga. Läskigt med horoskop.
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-12-02 18:53:56 följande:
    Hej tråden Den 12 dec ska jag på julbord/fest med jobbet Varje år så lyckas jag alltid tappa bort någon eller något...så i år tänkte jag helt sonika supa bort mig själv....kan ju liksom bli spnnande att se vart man hamnat när man vaknar....eller inte föresten....hm....."funderar vidare" MEN (!) jag ska i alla fall ha en klänning på mig...vilket kanske inte låter särskilt "wow" för de flesta...förutom för dom som vet att jag i stort sätt ALDRIG har klänning el kjol på mig....kanske någon gång om året...eller vart annat...
    Fiiint

Roligt med julbord, ska också på det nästa vecka! Fast utan klänning då. Det står mörk kostym på inbjudan..., jag kommer inte i min mörka kostym Funderar på om man kan akutbanta lite.
Svar på tråden Tråddödare igen....