Inlägg från: Sedek |Visa alla inlägg
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-02 22:11:21 följande:
    Hahah Han var kul! Jag höll definitivt med om det där om lycka. Att efterblivna människor är lyckligare då de inte behöver så mycket i sitt liv för att känna lycka.
    Exakt!

Så om man känner sig lite efterbliven kan man alltid skylla på att man är i alla fall lycklig
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-02 22:31:59 följande:
    Hon vill samla bevis på att invandrare är kriminella. Och då ska man titta på Efterlyst och sen gå omkring och vara rädd för alla blattar Det finns något som heter att inte tänka längre än näsan. Hennes näsa måste nog sitta väldigt platt på hennes nuna
    Såna diskussioner går sällan bra. Hon har ju redan bestämt sig och då blir det ingen diskussion utan att hon slänger ur sig sina påstående och vill att alla ska acceptera hennes åsikt.
  • Sedek

Nä nu ska jag chocka tråden...

... jag ska lägga mig!

Återbetala lite sömnskuld till mina organ

• Sedek
    Velour skrev 2009-12-02 22:38:15 följande:
    Men jag skulle inte vilja byta plats med en person som har mentalt handikapp. Jag har turen att få uppleva så mycket mer vilket jag aldrig skulle vilja byta bort mot lyckligt ovetande.
    Nej nu var det ju ett skämt... Antog inte att du ville byta plats!

• Sedek
    Velour skrev 2009-12-02 22:39:29 följande:
    Bra gjort. Det ska jag med snart
    Godnatt och kram
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-03 19:24:38 följande:
    En fråga, vilket hade du ansett vara bäst? Om en person som känner dig och ditt ex, ser ditt ex göra en sak mot ert barn som absolut inte är OK, skulle du vilja att den personen hade sagt till dig vad denne sett eller gått till andra bekanta och sagt vad denne sett samt bett dem att hålla tyst om det så att nyheten inte skulle nå dig?
    Hm, svårt... Mycket svårt... Måste nog erkänna att jag hade valt alternativ ett. Ville nog ha reda på det först av alla så jag får chansen att klubba ner den som gjort nått mot mina barn.
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-03 20:16:28 följande:
    Iranier är så fega (yes, here I go again). Så, hur har din dag varit Mr.Doktor?
    Men nu skojar du..., fega... Skulle jag inte gissat.

Min dag har varit bra, tack Läst och läst och läst och tränar och läst lite till, ska inte göra något vettigt på resten av kvällen.

Du då? Jobbar alltså inte i kväll förstår jag.
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-03 20:54:46 följande:
    bara sovit 4½ timmar inatt
    ... Vet inte vad jag ska säga om detta, finner inga ord längre...

Ja, det var sött av henne De ser säkert upp till dig.
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-04 11:55:13 följande:
    Dagens horoskop: *Oxen - Det dyker upp en oväntad fråga som du måste ta ställning till. Det är inte så lätt, men du får helt enkelt gå på magkänslan.
    Väntar och väntar på den där frågan..., nu är det bara 5,5 timmar kvar. Ska bli sååååå spännande
Svar på tråden Tråddödare igen....