• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Isnogood

Jaa...det är ju faktiskt inte såååå svårt att få vissa nummer när man trots allt är helt ensam i tråden...

• Isnogood

Men..man vet ju aldrig... är ju inte bara EN gång som någon kommit in o "tagit" ett nummer mitt framför näsan på någon annan...

• Isnogood
    Isnogood skrev 2009-10-31 22:28:13 följande:
    1234?
    Behövde tydligen inte vänta så länge innan man kunde ta denna i alla fall...
  • Scratchy
    Isnogood skrev 2009-10-31 22:28:13 följande:
    1234?
    Men det var då faaaan!!!
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2009-10-31 21:42:35 följande:
    Han välkomnar gänget i början av fabriksbesöket med frasen: "Godmorgon Stjärnljus" Ska öva in hela den frasen tills jag själv blir fabrikschef när jag blir stor.
    Det är ju som så att han citerar sången Good morning starshine från musikalen Hair.

• Scratchy
    Sedek skrev 2009-10-31 22:02:19 följande:
    Undrar om han fått sig nått nummer överhuvudtaget jag?!!!
    Men hallå! Jag hörde en rolig historia där själva punch-linen handlade om nåt himla "nummer". Uppenbarligen är det dialektalt i och med att alla smålänningar och skåningar bland oss inte fattade ett skit medan de andra skrattade arslet av sig. Kan någon snääälla förklara vad som menas?
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-10-31 22:37:52 följande:
    Men det var då faaaan!!!
    He he he...kunde ju inte låta bliiiiiiiiiii

Du var ju inte inne här på länge...så jag...ASG....f´låt.......
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-10-31 22:40:17 följande:
    Men hallå! Jag hörde en rolig historia där själva punch-linen handlade om nåt himla "nummer". Uppenbarligen är det dialektalt i och med att alla smålänningar och skåningar bland oss inte fattade ett skit medan de andra skrattade arslet av sig. Kan någon snääälla förklara vad som menas?
    S E X ....
Svar på tråden Tråddödare igen....