• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-11-01 17:49:51 följande:
    Den 14:e? Nu hänger jag inte med.

Inte så konstigt eftersom jag inte sagt något om varför..he he..

Den 14e ska jag i väg o bowla med jobbet, vi är några tjejer som slog oss ihop och är nu 2 lag med banorna bredvid varandra.
    Först är det middagsbuffe inklusive dryck (alkohol)

Innan vi ska dit så är vi bjudna till en kille från jobbet på förfest och innan DEN så ska vi tjejer ha en egen förfest...MÅNGA förfester blir det...

Efter bowlingen så drar vi vidare till krogen o när den stänger så...ja..vem vet...

Ska bli himla kul
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-01 18:47:22 följande:
    Stjärnljus Såg ni mitt klipp???

Ah..vilken tur att du tog den svensdubbade varianten...annars så kanske vi inte skulle förstå vad dom säger...

(Flåt..men jag tycker bara att det ser såååååå mysko ut med dubbade röster...
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-01 18:50:07 följande:
    Ah..vilken tur att du tog den svensdubbade varianten...annars så kanske vi inte skulle förstå vad dom säger... (Flåt..men jag tycker bara att det ser såååååå mysko ut med dubbade röster...
    Jag har ingen annan variant... Mina barn har lite svårt för engelska än så länge

Lovar, den dag jag blir fabrikschef så ska jag dra den linen V A R J E fucking dag Stackars arbetare, de kommer hata mig för det.
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-01 19:28:43 följande:
    Jag har ingen annan variant... Mina barn har lite svårt för engelska än så länge Lovar, den dag jag blir fabrikschef så ska jag dra den linen V A R J E fucking dag Stackars arbetare, de kommer hata mig för det.
    Oj..snacka om framtidsplaner.....
  • Isnogood

HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Min lilla häst kommer den14e..!

Tyvär samma dag som jag ska ut med jobbet...

Suck..snacka om lagen om allts djävlighet...enda jäkla dagen jag kommer ut o bara får ha kul.....

Men om jag måste välja mellan hästen o festen (suck...det rimmar...) så väljer jag ju självklart hästen (!!!!!!)

• Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-01 19:48:11 följande:
    Men om jag måste välja mellan hästen o festen (suck...det rimmar...) så väljer jag ju självklart hästen (!!!!!!)
    Men nu skrev du nog fel, du menar väl FESTEN???

En fest är en engångsföreteelse medan en häst ofta finns kvar ett tag

(med risk för att bli påhoppad gömmer jag mig lite nu)
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-01 20:35:45 följande:
    Men nu skrev du nog fel, du menar väl FESTEN???En fest är en engångsföreteelse medan en häst ofta finns kvar ett tag (med risk för att bli påhoppad gömmer jag mig lite nu)
    Du borde gömma dig väääääldigt väl...

Jaa..efter bowligen är det krogen= "fest"
    INNAN bowlingen är det 2 förfester= fest (ER)....

Förstår du...

Oh..njae..tror inte att jag kan låta den stå kvar på flygplatsen med anledning av att jag ska ut o supa....
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-01 20:41:16 följande:
    Du borde gömma dig väääääldigt väl... Jaa..efter bowligen är det krogen= "fest" INNAN bowlingen är det 2 förfester= fest (ER).... Förstår du... Oh..njae..tror inte att jag kan låta den stå kvar på flygplatsen med anledning av att jag ska ut o supa....
    De har långtidsparkering på arlanda, ett stort fält som är inhägnat. En bal hö så klarar pollen det säkert ett dygn till.

"springer o gömmer mig ännu bättre"
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-01 20:46:40 följande:
    De har långtidsparkering på arlanda, ett stort fält som är inhägnat. En bal hö så klarar pollen det säkert ett dygn till. "springer o gömmer mig ännu bättre"
    "Sparkar lite i blindo med stålhätteskon för säkerhets skull"
Svar på tråden Tråddödare igen....