• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Scratchy

Har ni haft påhälsningar av jobbiga halloween-ungar då? Hit kom det bara en och jag körde min vanliga taktik som jag gör med jobbiga människor. Jag spelar dum eller schizofren. Denna gången körde jag på totalt oförstående, typ: "Näää, godis har jag redan så det vill jag inte köpa, och bus vore ju kul men jag har inte lusta att gå ut så här sent på kvällen". Är man bara dum nog så ger folk upp ganska snabbt.

• Isnogood
    Scratchy skrev 2009-11-01 13:37:53 följande:
    Har ni haft påhälsningar av jobbiga halloween-ungar då? Hit kom det bara en och jag körde min vanliga taktik som jag gör med jobbiga människor. Jag spelar dum eller schizofren. Denna gången körde jag på totalt oförstående, typ: "Näää, godis har jag redan så det vill jag inte köpa, och bus vore ju kul men jag har inte lusta att gå ut så här sent på kvällen". Är man bara dum nog så ger folk upp ganska snabbt.
    Ha ha ha.. Underbart..!
    -Hade velat se det...

Och NEJ, du är aldrig i vägen

Bara borta alldeles för mycket tydligen....
    Scratchy skrev 2009-11-01 13:30:25 följande:
    Sketans, jag ville ju fråga ts vad i all sina dar hon hade haft sex med för att få hamstern. Hade varit intressant med Darwins kommentar på det också...
  • Scratchy
    Scratchy skrev 2009-11-01 13:31:57 följande:
    Var är alla andra människor? Det är väl ändå fler än Isnogood och Sedek som brukar hänga här. Annars känner jag mig lite ivägen liksom...
    Förlåt J hjärtar A... jag har lite kort minne nu när jag skriver uppsats...
  • Scratchy
    Isnogood skrev 2009-11-01 13:47:56 följande:
    Ha ha ha.. Underbart..!-Hade velat se det...
    Jag fick idén när vi diskuterade självförsvar. Jag är ju kampsportare men mycket av självförsvaret handlar ju om att hålla sig borta från själva slagsmålet. Så, en kille hade lidit av schizofreni och upptäckt att folk blev svinrädda när han själv såg saker och människor som ingen annan såg. Så när han blev attackerad av två killar som skulle råna honom så behandlade han dem som om de var fyra personer och han skällde ut alla fyra för att de förföljt honom så länge. I och med att folk blir så rädda för psykiskt sjuka så bara sprang de därifrån.

Annars har jag kommit på att göteborgare tror att man är utvecklingsstörd om man pratar väldigt grov jönköpingska. Så jag har testat det på besvärliga ordningsvakter och sånt i Göteborg. Man kommer undan med vad som helst när de tror att man är lite efter.
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-11-01 14:55:59 följande:
    Jag fick idén när vi diskuterade självförsvar. Jag är ju kampsportare men mycket av självförsvaret handlar ju om att hålla sig borta från själva slagsmålet. Så, en kille hade lidit av schizofreni och upptäckt att folk blev svinrädda när han själv såg saker och människor som ingen annan såg. Så när han blev attackerad av två killar som skulle råna honom så behandlade han dem som om de var fyra personer och han skällde ut alla fyra för att de förföljt honom så länge. I och med att folk blir så rädda för psykiskt sjuka så bara sprang de därifrån.Annars har jag kommit på att göteborgare tror att man är utvecklingsstörd om man pratar väldigt grov jönköpingska. Så jag har testat det på besvärliga ordningsvakter och sånt i Göteborg. Man kommer undan med vad som helst när de tror att man är lite efter.
    Aha...kanske ska prova det då den 14e om det mot all förmodan e någon som är påig o som man vill få bort...fast...med lagen om allts djävlighet så är det väl någon som tänder på sådant...
  • Isnogood

Åh..OM det är någon som har en tumme över att hålla så får ni gärna göra det till nästa helg...

För om allt går som det ska o tatueraren mår bra så ska jag äntligen dit o få mina "utsmyckningar"

Han är cancersjuk o har varit in på operationer o går på mediciner, har ett sår som blev infekterat o fått mer mediciner så....det beror på han helt o hållet... eller rättare sagt hur han MÅR...

Vill inte gå till någon annan nu, väntar hellre till han känner att han kan

• Scratchy
    Isnogood skrev 2009-11-01 16:50:36 följande:
    Åh..OM det är någon som har en tumme över att hålla så får ni gärna göra det till nästa helg...För om allt går som det ska o tatueraren mår bra så ska jag äntligen dit o få mina "utsmyckningar" Han är cancersjuk o har varit in på operationer o går på mediciner, har ett sår som blev infekterat o fått mer mediciner så....det beror på han helt o hållet... eller rättare sagt hur han MÅR...Vill inte gå till någon annan nu, väntar hellre till han känner att han kan
    Så länge han inte har parkinsons...

Men vad blev det för tatuering till slut? 火龙?
  • Scratchy
    Isnogood skrev 2009-11-01 16:47:27 följande:
    Aha...kanske ska prova det då den 14e om det mot all förmodan e någon som är påig o som man vill få bort...fast...med lagen om allts djävlighet så är det väl någon som tänder på sådant...
    Den 14:e? Nu hänger jag inte med.
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-11-01 17:48:53 följande:
    Så länge han inte har parkinsons... Men vad blev det för tatuering till slut? 火龙?
    Mm..det SKA bli dessa plus en text plus en bild
Svar på tråden Tråddödare igen....