• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2009-11-01 14:51:29 följande:
    Förlåt J hjärtar A... jag har lite kort minne nu när jag skriver uppsats...
    Tack Jag är inte osynlig alltså

Isnogood: Vad kul att du äntligen ska sätta lite bläck på kroppen, ska bli jättespännande att få se hur det blev sedan (förutsätter jag rakt av )!
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2009-11-01 19:28:43 följande:
    Jag har ingen annan variant... Mina barn har lite svårt för engelska än så länge Lovar, den dag jag blir fabrikschef så ska jag dra den linen V A R J E fucking dag Stackars arbetare, de kommer hata mig för det.
    Åh, det hade ju varit skitroligt! "Good morning starshine, the world says hello" och sen får du fortsätta med "blibbiblabiblubbi (hur sjutton de nu sjunger) också
    Se hur Bengt, 55, reagerar - vem vet, han är kanske övervintrad hippie och börjar sjunga med?
  • Scratchy

Sedek! Jag var just inne och kollade i vår gamla tråd, där jag avslutade med mitt ångsökt. Då tänkte jag inte på det (för det var ju så mycket turbulens den kvällen), men du var sjukt smart som lyckades pricka in det numret. Wow!

• Sedek
    Jagbyttenick skrev 2009-11-01 23:42:42 följande:
    Åh, det hade ju varit skitroligt! "Good morning starshine, the world says hello" och sen får du fortsätta med "blibbiblabiblubbi (hur sjutton de nu sjunger) också Se hur Bengt, 55, reagerar - vem vet, han är kanske övervintrad hippie och börjar sjunga med?
    Hahaha jag lovar på heders. Inte om utan NÄR jag blir fabrikschef ska jag köra den, spela in och slänga upp på Youtube och posta här. Ha det i åtankarna i några år framöver...
  • Sedek
    Scratchy skrev 2009-11-02 01:14:12 följande:
    Sedek! Jag var just inne och kollade i vår gamla tråd, där jag avslutade med mitt ångsökt. Då tänkte jag inte på det (för det var ju så mycket turbulens den kvällen), men du var sjukt smart som lyckades pricka in det numret. Wow!
    Tack för erkännandet

Såå, med andra ord så var det inte så ångsökt i alla fall...!
  • Scratchy
    Sedek skrev 2009-11-02 10:13:12 följande:
    Tack för erkännandet Såå, med andra ord så var det inte så ångsökt i alla fall...!
    Jo, jag håller fast vid att det var ångsökt, men samtidigt smart... men allvarligt, mer ångsökt än så blir det väl knappt...
  • Isnogood
    Jagbyttenick skrev 2009-11-01 23:39:58 följande:
    Tack Jag är inte osynlig alltså Isnogood: Vad kul att du äntligen ska sätta lite bläck på kroppen, ska bli jättespännande att få se hur det blev sedan (förutsätter jag rakt av )!
    Så fort det blivit av o dom fått läka lite så kommer det fixas foton till galleriet..
    -Jag säger till när det finns så slipper ni springa in o kolla i onödan...
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-02 17:52:51 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-11-01 23:39:58 följande: Så fort det blivit av o dom fått läka lite så kommer det fixas foton till galleriet.. -Jag säger till när det finns så slipper ni springa in o kolla i onödan...
    Det var som attan, är det dags att märka sig

Drake, tecken, text?
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-02 17:58:00 följande:
    Det var som attan, är det dags att märka sig Drake, tecken, text?
    Kinesiska tecknet för eld på insidan av höger handled
    Kinesiska tecknet för drake på insidan av vänster handled
    Entext med 4 ord i nacken
    En specialritad drake (bara jag o konstnären som kommer ha den..)

När det gäller draken så är det inte bestämt vart exakt den ska sitta, beror lite på vart den får plats...
    -Jag vill ha den på armen, men i värsta fall så blir det skuldran...eller ev sidan av halsen..."funderar"...men det får tatueraren bestämma...

Hej föresten
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-02 18:04:56 följande:
    Kinesiska tecknet för eld på insidan av höger handled Kinesiska tecknet för drake på insidan av vänster handled Entext med 4 ord i nacken En specialritad drake (bara jag o konstnären som kommer ha den..) När det gäller draken så är det inte bestämt vart exakt den ska sitta, beror lite på vart den får plats... -Jag vill ha den på armen, men i värsta fall så blir det skuldran...eller ev sidan av halsen..."funderar"...men det får tatueraren bestämma... Hej föresten
    Hej

Jag skulle också fått en specialritad, men den har inte dykt upp. Får väl ta o påminna konstnären.
Svar på tråden Tråddödare igen....