Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare igen....

Velour skrev 2009-11-20 09:18:20 följande:
    Nej vänta! J hjärtar A vet vi nu vad hon heter (om hon talade sanning), så hon var väl först i tråden att avslöja sig. Sedek och Isnogood vet vad Scratchy heter. Mitt namn har en ledtråd i min pres i form av en blomma.
    Jag heter faktiskt Jonna, men kombinationen för- och efternamn är jag hittills ensam om i Sverige, så efternamnet får ni inte veta

Eftersom jag suger på blomnamn googlade jag lite och fick fram följande persiska flicknamn som betyder blomma, är det något av dessa du heter?
    Banafshe (viol)
    Laleh (tulpan)
    Narges (påsklilja)
    Om det nu inte är så enkelt som att du heter Jasmin?
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-11-20 15:25:12 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-11-20 10:26:03 följande: Ett av namnen är rätt. Och det är den blomman jag har på min pres
    Den blomman? Du har fyra olika ju! Och jag vet bara att fyrklövern heter fyrklöver, resten är bara "blomma" i mitt vokabulär.
    Men då heter du Banafshe då!
    Velour skrev 2009-11-20 15:44:17 följande:
    Visserligen är jag 30 år, men jag har fortfarande barnasinnet kvar. Så jag tänkte att vi kunde outa den första person vi blev kära i. Jag kan börja. Jag gick i ettan (här i Sverige såklart) och han gick i sexan och hette Fredrik. Hur fin som helst, men det var naturligtvis obesvarat.
    Lagom ålderskillnad ju!
    Jag sade att jag skulle gifta mig med min bästis Dragan från jag var tre år tills vi gick i mellanstadiet Fast jag hade jättemånga "killar", man skulle ju fråga chans på så många som möjligt. Hångelparty hade vi redan i lågstadiet, försigkomna små jävlar som vi var
    Men A har jag varit kär i sedan jag var 14, dvs mer än halva mitt liv nu :-P
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2009-11-20 15:53:22 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-11-20 10:26:03 följande: Nej du heter ju Madicken
    Ja just ja! Men då är väl Abbe min första kärlek?
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-11-20 19:17:36 följande:
    Nostalgi är en känsla som ger liv i mig. Jag älskar att blicka tillbaka till vissa tider i mitt liv. Känns så härligt.
    Ja jag med, men herregud vad skönt det är att vara vuxen! Största nackdelen är att man blir mer och mer blödig för varje år som går. Ikväll har jag gråtit till Idol... Pinsaaamt
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-11-20 21:12:21 följande:
    Jaha, så! Men vad löjligt egentligen, från båda parter. Magdans är en tradition i vissa länder. Jag tycker att det är mycket vackert! Och väldigt sensuellt också. Att feministerna är så himla torra och överanalytiska och drar så fel slutsatser så ofta. Och vad löjligt att den restaurangen gav efter för feministernas påtryckningar, men sen kanske det beror på att vi nu bor i Sverige. Då måste man nog ge upp.
    Jättelöjligt! Magdansöser har ju mer power än de flesta, de äger ju rummet när de uppträder!
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2009-11-20 21:44:20 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-11-20 21:42:05 följande: Oj, idag svarar du bara på inlägg som skrevs idag. Du har kommit ikapp.
    Yes! Efter mycket fulsurfande på jobbet är jag nu ikapp
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-11-20 21:49:50 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-11-20 21:42:05 följande: Nej, jag har bara en blomma och det står under bilden vad det är för blomma också Naaaw, så du är gift med din ungdomskärlek? Det var väl fint. Hångelparty redan i lågstadiet? För oss var det pinsamt när vi så lite som höll händer
    Haha, vad som var pinsamt var att min styvmamma kom in med saft och bullar när vi låg och pussades på golvet när jag hade party. Vi sade att vi ramlade
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-11-20 21:49:50 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-11-20 21:42:05 följande: Nej, jag har bara en blomma och det står under bilden vad det är för blomma också Naaaw, så du är gift med din ungdomskärlek? Det var väl fint. Hångelparty redan i lågstadiet? För oss var det pinsamt när vi så lite som höll händer
    Ja det är ganska fin tycker jag med Förta gången vi var ihop var jag 14 och han 17, men han tyckte jag var för ung, men det tyckte inte jag Fast efter två försök var vi bara mycket nära vänner i tre år innan vi insåg att vi borde ligga i en soffa och hångla (upp en nivå från lågstadiet ) hellre än sitta på en parkbänk och röka och snacka skit, så då gjorde vi det
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2009-11-20 21:56:34 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-11-20 21:54:08 följande: Ni lade er på parkbänken och hånglade förstår jag...?
    Typ, eller i min pappas trappuppgång stod vi en bra stund
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-11-20 22:05:59 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-11-20 21:46:01 följande: Ja, det håller jag med om till hundra procent. Dock har jag blivit extremt blödig efter att jag fått barn. Jag kan inte fatta hur det liksom vände så snabbt. Från att vara en bekymmerslös person, bekymrar jag mig överdrivet mycket nu. Mer än vad som är nyttigt för lillen. Men jag försöker bättra mig
    Ja precis, det gick från att aldrig gråta till värsta gråterskan på bara nåt år, och extremt fort efter man fått barn! Och oron är ju brutal! Jag fick sömnproblem och fick köra en runda KBT för att kunna släppa oron såpass att jag numera faktiskt sover hyfsat bra! För man fungerar inte på under tre timmars sömn per dygn särskilt länge.
    Så det gäller att ta tag i oron och lära sig hantera den, annars blir man bara ett vrak!
Svar på tråden Tråddödare igen....