Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare igen....

Tack allihop, det piggar upp
    Skönt att höra att fler än jag hade blivit utskrattade på Nobel-middagen
    Ja, jag är så besatt av läsning att jag aldrig kan skumma, utan måste läsa precis allt. (Allt som verkar någorlunda intressant iallafall.)
    Tidningen tar mig hur lång tid som helst ibland till exempel Tur jag läser snabbt!
    Och det är i varje fall därför jag måste kommentera allt som jag läst här i tråden
    Nä, nu måste jag stirra på insidan av ögonlocken lite

• Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2009-11-15 22:35:34 följande:
    Hm...måste fråga en sak.... I ett inbox som jag fått så stod meningen: Snygg som alltid --------------------------------- -Följd av en: -gubbe....så..hur ska man ta det då...att det var ett skämt..? -Ironi..?
    I detta sammanhang var det en flirtgubbe såklart, så ta det som en komplimang!
  • Jagbyttenick

Jahapp, men vet ni vad, Sedek gissade nästan rätt på mitt namn!!! Fast att det börjar på J var väl inte så svart att lista ut?
    Alla tror att jag heter Johanna fast det gör jag inte! Prästen som skulle döpa mig sade åt min mamma att jag skulle bli döpt till Johanna eftersom han inte trodde att mitt namn var ett riktigt namn. Så hon fick plocka fram bevis för att jag skulle få heta som jag gör. Idag är det dock vanligare, men då - i forntidens ylande dagar - var mitt namn väldigt ovanligt. Madicken hjälpte mig dock (ledtråd)

Sedek: Jag tror du heter Derek, låter liksom rätt
    Isnogood heter Nina
    Scratchy heter Daniel
    Ord blind heter Sara
    Velour heter Azadeh
    Fiona heter Felicia
    Gaffsan heter Anna-Lena
    Griselda - Karin
    Qwerty - Magnus

Var det rätt?

• Jagbyttenick

Sedek och Velour gissade båda rätt på mig och vinner en gul plastanka i valfri färg.

Scratchy, lite cred vill jag ha för att jag gissade rätt på ditt tredjenamn! Dessutom tror jag du heter Fredrik.

Vår kära TS Midka heter nog Maria Välkommen tillbaks, det var längesedan!

Velour, någon ledtråd till ditt namn då?

• Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2009-11-16 21:50:23 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-11-16 21:48:32 följande: Avledande manöver!
    Du svarade inte på Fredrik?
Svar på tråden Tråddödare igen....