Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare igen....

Just det, du lusläser ju allt rent tvångsmässigt när det hamnar framför näsan på det. Så, om jag råkar skicka min uppsats till dig så kommer du korrekturläsa den även om du inte vill? Hmmm... kan du inboxa mig din mail-adress... jag vill göra ett experiment bara.
    Klart jag kan korrekturläsa din uppsats Scratchy, men du får inte bli sur om jag kommer med anmärkningar om stavning och annat!
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2009-11-19 18:01:07 följande:
    Ja, både mitt förstanamn och mitt tilltalsnamn var med. Dock i omvänd ordning. Ledtråd: Inget av dem är Adolf. Så, nu när du fått veta mitt namn så kommer jag inte att svara på mer frågor om det.
    John-Åke?
  • Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2009-11-19 22:02:04 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-5-72/m47618839.html Baka baka liten kaka....
    Ahahaha! Hon är för härlig, FL:s mest inspirerande trådstartare
    Och grattis till numret!
    Scratchy skrev 2009-11-19 22:10:10 följande:
    Polly S skrev 2009-11-19 22:07:19 följande: A... check B... check C... check Fiona kanske inte vill hänga med mig mer.
    Kanske inte med mig heller. Fast jag mörkar inte det störda, eller hur det nu var?
    Isnogood skrev 2009-11-19 22:10:21 följande:
    WOW Snacka om o va ivrig att springa vidare... -Jag MISSADE det..! Tack..!
    Och grattis till nästa nummer!

Då har jag blivit vaccinerad mot baconsnuvan och armen värker som - ja jättemycket! Inget kul att hålla på med tvätten då :-/
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2009-11-19 22:32:31 följande:
    sälar. och monstertruckar. tror aldrig jag diskuterat någotdera.
    Sälar finns faktiskt ett par mil söder om Malmö. De har sin koloni på ett populärt strövområde längst ner på Falsterbos udde och det området är förbjudet att beträda när de har "barnafödningssäsong".

Monstertruckar var det nog en stor show med i Globen den gångna helgen om jag inte minns fel.

Välkommen till min värld av värdelöst vetande.
    Jag inte bara lusläser, skiten fastnar också!!!
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2009-11-19 22:39:58 följande:
    Mmm typ... Ska se om jag inte kan casha in i någon frågesport i framtiden, Postkodsmiljonären eller Vem vet mest kanske?
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2009-11-19 22:41:48 följande:
    Usch, don't get me started, de hade en stor specialartikel om pingviner i Illustrerad vetenskap för några månader sedan.
    Visste ni att det inte finns pingviner på Nordpolen? Och inga isbjörnar på Sydpolen
  • Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2009-11-19 22:40:27 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-11-19 22:38:30 följande: Här har vi bara bävrar.....o vargar....
    Spännande combo
Svar på tråden Tråddödare igen....