Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare igen....

Sedek skrev 2009-11-16 23:07:01 följande:
    Jobbar på ett företag som säljer apparater till sjukhus. Sjukhuset i Linköping ligger på mitt ansvarsområde så jag är där titt som tätt och jobbar. Trevligt gäng dessutom Är du i närheten får du väl haka på, passa på att lära dig nått om hur man (nu censurerar jag resten pga alla industrispioner) ...
    Ojdå, låter som om vi är i samma bransch nästan... Vad för slags apparater? Medicinteknisk apparatur?
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2009-11-16 23:09:16 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-11-16 23:05:45 följande: Haha Scratchy är en go gubbe! Göteborgare ska du akta dig för, men du är väl "hjärtar A" så att säga Så det kanske inte är göteborgsgubbsraggning som står på kvällsprogrammet...
    Nej, gubbraggning håller jag mig borta ifrån Ja, jag hjärtar ju A så det känns onödigt Tolv år har vi hållit ihop
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2009-11-16 23:10:52 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-11-16 23:08:42 följande: Ja..! Men va kul, vad jobbar du med? Behandling, diagnostik, screening, lab? Ny blev jag nyfiken
    Förbrukningsmaterial
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2009-11-16 23:16:29 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-11-16 23:12:38 följande: Jaha! Har ni bakteriefilter, respslangar, trach-kanyler? Sånt som sitter på "mina patienter" Själv jobbar jag inom lungdiagnostik och behandling av div andningsrelaterade störningar.
    Ah, inte jättestort sortiment, men ett bassortiment har vi, annars är det nog mer som Scratchy beskriver nedan Jag vet säkert vad ditt företag är för några och du vet säkert vad mitt är
    Scratchy skrev 2009-11-16 23:16:38 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-11-16 23:12:38 följande: Alltså de där träspatlarna som de kör ner i halsen på en när man är förkyld? Hur sover du på nätterna människa?
    Du vännen, det är inte jag som kör ner dem i halsen på dig Jag sover jäkligt gott, vilket jag ska göra snart!
  • Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2009-11-17 13:41:10 följande:
    Jag älskar arbete. Jag kan sitta och studera det i timmar. Källa: Platon Hm.....
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2009-11-17 14:24:03 följande:
    haha, kan nog behöva ett skärp, både mentalt och rent fysiskt!
    Skärp och hängslen behöver jag idag!
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2009-11-17 22:27:09 följande:
    Hejsan Tillbaka hemma efter en lååååång föreläsningsomgång, sista innan tentan om 3 veckor. Mötte ryska presidenten på vägen hem, blev stoppad 20 minuter på E4 när han och hans ryska hejdukar skulle åka från Arlanda till Stockholm. Bara så ni vet
    *vederbörligen imponerad*
  • Jagbyttenick

Hysterisk dag idag. Anbudsarbete med massa akuta saker i sista minuten - blä! Fick inte lunch förrän kl 15, då hade jag inte ätit på 20 timmar och började bli lite snurrig. Sedan hade möten resten av eftermiddagen med fruktansvärd huvudvärk (konstigt va?) och så fick jag veta att min roliga resa till Götet blir framskjuten en vecka, så jag hoppas jag ändå kan bo på samma hotell till det låga priset!
    Till råga på allt fyller sambon år, så det var ju bara till att slå på leendet här hemma. Nu ska jag duscha och sova! Bara så ni vet.
    Hoppas alla har haft en lite lugnare dag idag!!! *vink*

• Jagbyttenick
    Oh tack Hur går det med Göteborsplanerna? Dubbelkollat att hotellet finns kvar på Avenyn?Tänkte på det du sa igår, hållt ihop i 12 år med "A". Fortsätt med det du, låter väldigt mysigt att fortfarande J hjärtar A efter så lång tid. Alltså det jag försöker säga är att byt inte ut honom mot en gubbe från Göteborg
    Har inga planer på att byta mot en Göteborgsgubbe, det får allt vara en superfantastisk jäkel isåfall!
    Velour skrev 2009-11-17 22:52:19 följande:
    J hjärtar A,detta planeras för digwww.grapheine.com/bombaytv/movie-uk-1366b2646...
    Ahaha, men nu är det ju dessutom framskjutet en vecka, så nu vet ingen när jag kommer
    Velour skrev 2009-11-17 23:19:53 följande:
    Ha! Grattis till nummer 3000 Grizelda!
    Grattis Grizelda!
    Isnogood skrev 2009-11-17 23:43:37 följande:
    Kan bara säga att man inte ska läsa detta samtidigt som man dricker te...-Då blir det:Tempel Tutte.......
    Hahahaha
    Miss Niles skrev 2009-11-18 00:00:00 följande:
    Gokväll på er alla! Så ni har lyckats skapa ännu en tråd? Tänk vad man missar när datorn är sönder i över 1 månad...
    Välkommen tillbaks Miss Niles!!!
    Isnogood skrev 2009-11-18 10:19:47 följande:
    Attans...visste inte ens att du HADE ett rykte.....
    Grattis till 3113

Nä nu har jag sunkat här länge nog, dags att dra ett strå till stacken igen innan det är dags för lunch med min A
Svar på tråden Tråddödare igen....