• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Polly S

nu drar vi till sommarstugan för att kratta och suga löv! (ja, det blev en lövsug, fast inte den jag tänkt utan en ännu sämre... yikes!)
    trevlig fredag på er!

• Grizelda
    Velour skrev 2009-11-06 17:58:21 följande:
    Hej! Trevligt att du har joinat tråden.Så, vad har du studerat till?
    Är lite så där halvhemlig här på FL, men det är en masterexamen inom hälsoområdet.
  • Grizelda
    Polly S skrev 2009-11-06 18:01:51 följande:
    nu drar vi till sommarstugan för att kratta och suga löv! (ja, det blev en lövsug, fast inte den jag tänkt utan en ännu sämre... yikes!)trevlig fredag på er!
    Coolt! Det skulle man kanske skaffa sig en! Mina löv brukar få ligga. Tycker inte om trädgårdsarbete på hösten, då vill jag bara sitta inne under en pläd och dricka te.
  • Velour

Som mössen i Askungen utbrast "jobb, jobb och jobb!"

Polly S skrev 2009-11-06 18:01:51 följande:
    nu drar vi till sommarstugan för att kratta och suga löv! (ja, det blev en lövsug, fast inte den jag tänkt utan en ännu sämre... yikes!)trevlig fredag på er!
  • Velour

Coolt! Hoppas det går bra nu med jobb och praktik

Grizelda skrev 2009-11-06 18:14:11 följande:
    Är lite så där halvhemlig här på FL, men det är en masterexamen inom hälsoområdet.
  • Sedek

Hej tråden

Minns ni en som hette Ika i Rutan som hängde här för ett tag sedan...?

Hittade denna, MÅSTE bara länka:

• Sedek

TACK

Scratchy skrev 2009-11-06 00:54:45 följande:
    För det fjärde: Grattis Sedek till #1500. Ja, det är svårt för mig att berömma dig, men jag antar att jag tycker om dig ändå (fast det sitter rent bisarrt långt in)...Konstigt att ingen annan gratulerar dig.
    Jajajajaja...
    Scratchy skrev 2009-11-06 00:51:42 följande:
    För det andra: Sedek, jag vet att jag alltid har rätt, men tack för att du påpekar det. Alltid kul att blåsa upp sitt ego lite till.
  • Sedek
    Grizelda skrev 2009-11-06 17:45:39 följande:
    Nu har jag också bytt kalsonger, tror jag!
    Haha jag med!
  • Velour

Ja, den är klockren

Sedek skrev 2009-11-06 18:28:00 följande:
    Hej tråden Minns ni en som hette Ika i Rutan som hängde här för ett tag sedan...?Hittade denna, MÅSTE bara lä

• gaffsan
    Polly S skrev 2009-11-06 14:03:52 följande:
    ngn som har testat de billiga lövsugarna/lövblåsarna från Jula?ska till sommarstugan och fixa och tänkte att en sån kanske skulle underlätta.
    Orkade inte läsa alla svar, men ... vi köpte en sån ,blev strömförande
    och brände i motorn
Svar på tråden Tråddödare igen....