• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Ord blind
    Velour skrev 2009-11-05 22:56:09 följande:
    Ja du, hur man ska tolka detta blir lite svårare. Det är så subjektivt också. Eftersom jag själv gillar humaniora, så måste nog "tråkig" för mig vara teknik. Är det inom teknik du studerar?Ord blind skrev 2009-11-05 22:23:48 följande:
    Nej, jag läser mer text än så....:)
  • Ord blind
    Scratchy skrev 2009-11-06 00:56:01 följande:
    För det femte:Ord blind, jag tycker du är så himla trevlig. Kul att du äntligen är tillbaka!*förväntar mig svartsjuk kommentar från Isnogood*
    :D
    *glad*
  • Ord blind
    Polly S skrev 2009-11-06 06:57:19 följande:
    jaha, då var man på jobbet. (vilket är extra jobbigt så här års när man är morrontrött och det är mörkt ute!)godmorgon!
    Godmorgon! :)
  • Polly S

ngn som har testat de billiga lövsugarna/lövblåsarna från Jula?
    ska till sommarstugan och fixa och tänkte att en sån kanske skulle underlätta.

• Polly S

håller med, trevligt att se dig här igen Ord blind!

För det femte: Ord blind, jag tycker du är så himla trevlig. Kul att du äntligen är tillbaka! *förväntar mig svartsjuk kommentar från Isnogood*
  • Ord blind
    Polly S skrev 2009-11-06 14:04:51 följande:
    håller med, trevligt att se dig här igen Ord blind!
    Tack! :)
  • Ord blind
    Polly S skrev 2009-11-06 14:03:52 följande:
    ngn som har testat de billiga lövsugarna/lövblåsarna från Jula?ska till sommarstugan och fixa och tänkte att en sån kanske skulle underlätta.
    Dessvärre inte.
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-05 22:13:05 följande:
    Haha Det ska jag göra, sover du över med mig i tältet om vi blir insnöade
    Allt för dig vet du....
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-11-05 22:16:35 följande:
    Vi ses väl imorgon här Isnogood? Jag får väl notera en påminnelse för mig själv
    "imorgon är idag"

Kollar bara in en liten stund, snart åker dottern till sin pappa och hon o sonen kommer inte förren på söndag em...så i kväll ska jag umgås med pälsbollarna i stallet, tända hm...hur många är det...ah(!) 34st värmeljus i vardagsrummet, elda i vedspisen o mysa i soffan med en drink eller 2....eller flera....gå o lägga mig tidigt för att hinna göra så mycket som möjligt o hålla tummarna för att tatueraren mår så pass bra så han orkar tatuera mig i helgen..."hoppas"

Annars: Trevlig helg
  • Isnogood
    För det femte:Ord blind, jag tycker du är så himla trevlig. Kul att du äntligen är tillbaka!*förväntar mig svartsjuk kommentar från Isnogood*
    Vah...eh..ok...hm..."försöker komma på något"....

Ah(!):
    "harkel"
    Meh..!
    Trodde jag var den ENDA tråddödaren i dina ögon...det är ju bara MIG du ska sakna...

"går gråtandes snyftandes o drar täcket över huvudet"
Svar på tråden Tråddödare igen....