• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour

Phew! Då får jag stoppa undan den fördomen Så vad studerar du?

Ord blind skrev 2009-11-05 22:14:50 följande:

Det där med att spotta i maten är en av de mest seglivade myterna jag har hört talas om. Det finns ingen normalt funtad människa som skulle spotta i någons mat, inte ens när jag var en ung snärta och gubbarna klatchade mig i rumpan. De fick sig en verbal utskällning så hela bordet hörde i stället. Mer effektivt! :) Så var inte rädd för att klaga på maten.... :)
  • Velour

Men ska alla överge tråden (mig)?

Jaha...då får jag väl traska vidare någon annanstans. Godnatt!

• Ord blind
    Velour skrev 2009-11-05 22:18:14 följande:
    Phew! Då får jag stoppa undan den fördomen Så vad studerar du?Ord blind skrev 2009-11-05 22:14:50 följande:
    Den frågan har jag fått många gånger... Och ingen har fått svar. Men jag är en tråkmåns kan jag ge dig som ledtråd.....
  • Velour

Ja du, hur man ska tolka detta blir lite svårare. Det är så subjektivt också. Eftersom jag själv gillar humaniora, så måste nog "tråkig" för mig vara teknik. Är det inom teknik du studerar?

Ord blind skrev 2009-11-05 22:23:48 följande:

Den frågan har jag fått många gånger... Och ingen har fått svar. Men jag är en tråkmåns kan jag ge dig som ledtråd.....
  • Scratchy

För det första: Välkommen Velour!

Jag heter Scratchy, och det är jag som tar åt mig äran för att den här tråden lever igen. Jag är inte speciellt ödmjuk, men jag är ganska snäll ibland.

Jag är också student, inom nästan samma som du, fast inte riktigt och dessutom i Göteborg. Men jag känner faktiskt en professor i Linköping.

• Scratchy

För det andra:

Sedek, jag vet att jag alltid har rätt, men tack för att du påpekar det. Alltid kul att blåsa upp sitt ego lite till.

• Scratchy

För det tredje:

Isnogood, kan du byta bild lite oftare (minst en gång om dan), hela den här kalsonghistorien börjar ju bli lite äcklig.

• Scratchy

För det fjärde:

Grattis Sedek till #1500. Ja, det är svårt för mig att berömma dig, men jag antar att jag tycker om dig ändå (fast det sitter rent bisarrt långt in)...Konstigt att ingen annan gratulerar dig.

• Scratchy

För det femte:

Ord blind, jag tycker du är så himla trevlig. Kul att du äntligen är tillbaka!

*förväntar mig svartsjuk kommentar från Isnogood*

• Polly S

jaha, då var man på jobbet. (vilket är extra jobbigt så här års när man är morrontrött och det är mörkt ute!)

godmorgon!

Svar på tråden Tråddödare igen....