• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour

Ah, vad trevligt! Vad blir det för motiv på tatueringen?

Isnogood skrev 2009-11-06 15:46:50 följande:
    "imorgon är idag"Kollar bara in en liten stund, snart åker dottern till sin pappa och hon o sonen kommer inte förren på söndag em...så i kväll ska jag umgås med pälsbollarna i stallet, tända hm...hur många är det...ah(!) 34st värmeljus i vardagsrummet, elda i vedspisen o mysa i soffan med en drink eller 2....eller flera....gå o lägga mig tidigt för att hinna göra så mycket som möjligt o hålla tummarna för att tatueraren mår så pass bra så han orkar tatuera mig i helgen..."hoppas"Annars: Trevlig helg
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-11-06 16:32:21 följande:
    Ah, vad trevligt! Vad blir det för motiv på tatueringen?
    Hej

Det blir 4 st... det kinesiska tecknet för eld på insidan av höger handled och för drake på insidan av vänster handled, en text med 4 ord i nacken (hemligt om vilken tills den e klar..), en drake någonstans på kroppen (tatueraren bestämmer..)

Så...nu sitter jag bara o hoppas o hoppas o håller tummarna....
  • Velour

Vad fint! Själv önskar jag mig en liten tatuering (min avatar) på insidan av vänster handled, men det är så förbaskat dyrt med en tatuering. Iallafall om man ska till en som är hyfsat bra.

Håller också tummarna för dig! Kommer du att sätta ut bilderna sedan?

Isnogood skrev 2009-11-06 16:42:47 följande:
    Hej Det blir 4 st... det kinesiska tecknet för eld på insidan av höger handled och för drake på insidan av vänster handled, en text med 4 ord i nacken (hemligt om vilken tills den e klar..), en drake någonstans på kroppen (tatueraren bestämmer..)Så...nu sitter jag bara o hoppas o hoppas o håller tummarna....
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-11-06 17:16:08 följande:
    Vad fint! Själv önskar jag mig en liten tatuering (min avatar) på insidan av vänster handled, men det är så förbaskat dyrt med en tatuering. Iallafall om man ska till en som är hyfsat bra.Håller också tummarna för dig! Kommer du att sätta ut bilderna sedan?
    Jopp, har lovat trådvännerna att jag ska göra det....men först så ska nog huden få läka lite...om det nu blir i helgen...förstås...

Men så fort det är fixat o bilder finns så kommer jag säga till
  • Isnogood
    Isnogood skrev 2009-11-06 17:19:57 följande:
    Jopp, har lovat trådvännerna att jag ska göra det....men först så ska nog huden få läka lite...om det nu blir i helgen...förstås...Men så fort det är fixat o bilder finns så kommer jag säga till
    Fasen...för snabb....

Ok..Forts:

Ah, jo, det kostar en del om man inte har tur (som jag ) o känner någon som känner tatueraren....
    Killen är sjuk o jobbar hemma bara för att hålla igång, dessa tatueringar kommer kosta mig en platta öl...helt ok för mig...
  • Grizelda

Nu har jag också bytt kalsonger, tror jag!

• Velour
    "en platta öl"...Med kontakter kan man komma långt. Själv funderar en av mina kurskamrater om han ska utbilda sig polis. Undrar om jag ska hålla kontakten med honom
    Isnogood skrev 2009-11-06 17:22:41 följande:
    Fasen...för snabb.... Ok..Forts:Ah, jo, det kostar en del om man inte har tur (som jag ) o känner någon som känner tatueraren.... Killen är sjuk o jobbar hemma bara för att hålla igång, dessa tatueringar kommer kosta mig en platta öl...helt ok för mig...
  • Grizelda

En presentation också, för jag ser att alla här har presenterat sig, nästan:

Halvgammal, bor utanför Malmö, alldeles nyutexaminerad och måste vänja mig vid att jag inte är student längre, gift, har två barn som bor hemma men är hyfsat vuxna. För tillfället arbetslös, men har praktikplats.

• Velour

Hej! Trevligt att du har joinat tråden.

Så, vad har du studerat till?

Grizelda skrev 2009-11-06 17:51:29 följande:
    En presentation också, för jag ser att alla här har presenterat sig, nästan:Halvgammal, bor utanför Malmö, alldeles nyutexaminerad och måste vänja mig vid att jag inte är student längre, gift, har två barn som bor hemma men är hyfsat vuxna. För tillfället arbetslös, men har praktikplats.
Svar på tråden Tråddödare igen....