• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-05 21:54:45 följande:
    Fast...., jag stod o väntade på att få skjuts av dig idag... Fick åka taxi till flygplatsen, tack för det
    "Klappar om o fladdrar oskyldigt o förföriskt med mina något slitna ögonfransar"

• Sedek

Velour:

Välkommen till tråddödartråden

Tack för "besöket" på min sida måste jag även säga, jag var fast på 666 besökare sedan igår. Har lite problem med den siffran eftersom den är så jäkla okristlig. Du blev 667, tack än en gång

Jag hade fått mardrömmar om satansbesök på FL annars

• Velour

Vad rart! Så, vad jobbar du med då?

Ord blind skrev 2009-11-05 21:56:57 följande:

Jag är ju en ganska anonym person. Studerar, har ett barn på 10 månader, lyckligt gift och bor i en liten lägenhet på västkusten. Har ett kattskrälle och blomflugor. :)
  • Velour

Studerar naturligtvis (borde nog ansöka om medlemsskap i Tankspriddas Riksförbund)

Velour skrev 2009-11-05 21:59:46 följande:
    Vad rart! Så, vad jobbar du med då?Ord blind skrev 2009-11-05 21:56:57 följande:
  • Ord blind

Har inte ni varit på date ännu? Det var jag helt säker på under min lilla paus!

• Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-05 21:57:30 följande:
    "Klappar om o fladdrar oskyldigt o förföriskt med mina något slitna ögonfransar"
    Och som vanligt så fungerar det

Men om det snöar i morgon då...
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-05 22:00:29 följande:
    Studerar naturligtvis (borde nog ansöka om medlemsskap i Tankspriddas Riksförbund)
    Ha! Där är jag ordförande
  • Velour

Tack och varsågod. Nu kan du sova gott ikväll. Så du är lite vidskeplig eller vad det nu kallas?

Sedek skrev 2009-11-05 21:58:26 följande:
    Velour:Välkommen till tråddödartråden Tack för "besöket" på min sida måste jag även säga, jag var fast på 666 besökare sedan igår. Har lite problem med den siffran eftersom den är så jäkla okristlig. Du blev 667, tack än en gång Jag hade fått mardrömmar om satansbesök på FL annars
  • Sedek

Ord blind skrev 2009-11-05 22:01:24 följande:

Har inte ni varit på date ännu? Det var jag helt säker på under min lilla paus!
    Menar du jag och fröken Isnogood?

Nope, hon vägrar ge mig en karta till hennes hus så jag hittar inte fram. Eventuellt andra orsaker också men mest beror det på kartan.
  • Velour

Vad brukar du ställa till med då?

Sedek skrev 2009-11-05 22:02:15 följande:
    Ha! Där är jag ordförande
Svar på tråden Tråddödare igen....