• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour

Hahah

Men just nu är det helt tvärtom för mig. Är nästan senil trots min "ringa" ålder

Sedek skrev 2009-11-05 22:06:14 följande:
    Just det, du menar riksförbundet... Nejdå, men jag känner bara igen mig i att vara väldigt tankspridd ibland. Just nu är jag inne i en bra period dock, kanske är lite av en periodare..., när det gäller tankspriddhet då och inget annat.
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-05 22:06:18 följande:
    Vad för saker brukar du ställa till med som har kvalificerat dig till TRFs ordförande?
    Skojade bara, se nedan
    Sedek skrev 2009-11-05 22:06:14 följande:
    Just det, du menar riksförbundet... Nejdå, men jag känner bara igen mig i att vara väldigt tankspridd ibland. Just nu är jag inne i en bra period dock, kanske är lite av en periodare..., när det gäller tankspriddhet då och inget annat.
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-05 22:10:07 följande:
    Ta med tältet för säkerhets skull...
    Haha Det ska jag göra, sover du över med mig i tältet om vi blir insnöade
  • Velour

OK, men jag vet även attt 999 står för någonting. Vet du det?

Tänk om du råkar på drömhuset eller drömbilen med just 666, skulle du bara ge upp dem?

Sedek skrev 2009-11-05 22:09:14 följande:
    Vidskeplig, nej inte det. Vi har diskuterat kristliga och okristliga nummer här i tråden bara. Men ärligt talat så har jag lite svårt för just 666. Skulle aldrig kunna flytta in i ett hus märkt med 666, eller köpa en bil med 666 på nummerplåten.Huset skulle brinna ner, garanterat. Och bilen, tja, jag skulle nog köra på en älg eller nått.
  • Ord blind
    Velour skrev 2009-11-05 22:07:32 följande:
    Också nice! Fast bara när man har snälla och tacksamma kunder? Hoppas ingen hittills har fått dig att spotta i deras man Ord blind skrev 2009-11-05 22:05:22 följande:
    Det där med att spotta i maten är en av de mest seglivade myterna jag har hört talas om. Det finns ingen normalt funtad människa som skulle spotta i någons mat, inte ens när jag var en ung snärta och gubbarna klatchade mig i rumpan. De fick sig en verbal utskällning så hela bordet hörde i stället. Mer effektivt! :) Så var inte rädd för att klaga på maten.... :)
  • Ord blind
    Isnogood skrev 2009-11-05 22:12:13 följande:
    God natt
    God natt! :)

Det är dags här med! :)
  • Velour

Vi ses väl imorgon här Isnogood? Jag får väl notera en påminnelse för mig själv

• Sedek
    Velour skrev 2009-11-05 22:14:32 följande:
    OK, men jag vet även attt 999 står för någonting. Vet du det? Tänk om du råkar på drömhuset eller drömbilen med just 666, skulle du bara ge upp dem?
    Tål att tänkas på!

999, nej vad?

Ser fram emot svar i morgon. Ska också sova, godnatt på er.
Svar på tråden Tråddödare igen....