• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour

Nu är ju du elak igen! Jag svarade...Visserligen inte det svar du var ute efter, men likväl svar ändå!

Scratchy skrev 2009-11-14 01:55:58 följande:
    Jag vill höra spökhistorier... startade en tråd för det, men det är ingen som har svarat... *snyft*
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2009-11-14 07:59:06 följande:
    Fröken Isnogood...? Hallåååååååå Är du där?
    Hon väntar väl på flygplatsen? Lille pållen kommer ju idag

Scratchy: Grattis till 2400

Övrigt: Idag har jag beställt ett par löjligt dyra Jimmy Choo-skor. Vet inte om jag ska jubla och dregla tills jag får hem dem eller svettas och ha ångest för hålet i plånboken?
  • Scratchy
    Sedek skrev 2009-11-14 07:59:06 följande:
    Fröken Isnogood...? Hallåååååååå Är du där?
    Jaaaaa, jag är här...

*harkel... går upp i falsettt*

Jaaaaa, jag är här...
  • Scratchy
    Sedek skrev 2009-11-14 07:48:55 följande:
    Attans va bra, TVÅ saker!!! Vi är måste vara tvillingsjälar, vilsna och bortkomna på FL som äntligen funnit varandra
    Eller är du och Velour samma person med två olika alias?
  • Scratchy

Har ni kollat rubriken "Var köper du troligen din saffran"? Min första tolkning av frågan var helt fel. Jag kom in på kvantfysiken, och osäkerhetsprincipen att en subatomär massa inte existerar på en viss plats utan åker runt i långa banor, så när något verkar vara på en viss plats så är det bara så att elektronerna är där oftast. Så alltså är jag inte här, men det är här man troligast kan träffa på mig. Men jag antar att det inte var det som menades.

• Velour

You'll never know...mohahahhaaaaa...

Scratchy skrev 2009-11-14 15:16:39 följande:
    Eller är du och Velour samma person med två olika alias?
  • Velour

Ja, eller hur. Envisa tråddödare är vad vi är. Måste hålla ihop vet du.

Sedek skrev 2009-11-14 07:48:55 följande:
    Attans va bra, TVÅ saker!!! Vi är måste vara tvillingsjälar, vilsna och bortkomna på FL som äntligen funnit varandra
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-14 12:05:59 följande:
    Nu är ju du elak igen! Jag svarade...Visserligen inte det svar du var ute efter, men likväl svar ändå!
    Men du avslöjar ju i svaret att du är medveten om att jag nu inte kan skryta om att jag dödade en tråd innan den kommit igång. Hur kan det vara jag som är elak då?
  • Velour

Du är elak eftersom du skrev att ingen hade svarat i din spöktråd.

Scratchy skrev 2009-11-14 16:07:47 följande:
    Men du avslöjar ju i svaret att du är medveten om att jag nu inte kan skryta om att jag dödade en tråd innan den kommit igång. Hur kan det vara jag som är elak då?
  • Velour

Min son sa något roligt igen. Ni har väl hört talas om "jokes with no points"? Hursom, han bad mig sätta näsan mot hakan, varpå jag bad honom göra det själv. Då gnäller han: "Kan inte, för jag har varit hos Josef!"

Vad fan har det med saken att göra?

Svar på tråden Tråddödare igen....