• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • gaffsan
    {#lang_emotions_cheers}Scratchy skrev 2009-11-15 00:26:50 följande:
    Eftersom ingen annan gör det så gratulerar jag mig själv till #2442.
  • Velour

Och då blir det samtidigt lika objektivt som det blir subjektivt.

Scratchy skrev 2009-11-14 23:59:11 följande:
    Ja, det är lika subjektivt för alla, just därför vi borde använda objektiva kriterier... dvs vedertagen semantik.
  • Scratchy
    Grizelda skrev 2009-11-15 00:28:33 följande:
    Men, hästar KAN inte spy!!! Stackars Isnogood! Det får blir som i Rödluvan och vargen, sprätta och sy... Eller, vänta, kanske det räcker med ett rejält lavemang?
    Varför skulle Isnogood behöva ett lavemang... eller, jahaaaaaa... du menar såååå...
  • Velour
    gaffsan skrev 2009-11-15 00:08:42 följande:
    Sluta snacka skit ,,, hästen har ätit upp Isnogood .hästen kommer att må skit . för han ar vegetiran , jja ja spyr han upp Isnogood kan hon maila oss Se va bra
  • Grizelda
    Scratchy skrev 2009-11-15 00:30:23 följande:
    Varför skulle Isnogood behöva ett lavemang... eller, jahaaaaaa... du menar såååå...
    Tror inte lavemang hjälper mot att ha blivit uppäten, nej.
  • Velour

Men vi gör såhär Mr.Scratchy. Eftersom jag är så SNÄLL och gärna kompromissar alt. ger folk en andra chans, så kan vi säga att du har rätt eftersom det enbart är du som vet vad du menade.

• Scratchy
    Velour skrev 2009-11-15 00:39:53 följande:
    Men vi gör såhär Mr.Scratchy. Eftersom jag är så SNÄLL och gärna kompromissar alt. ger folk en andra chans, så kan vi säga att du har rätt eftersom det enbart är du som vet vad du menade.
    Äntligen. Det gick enligt planen fast gick lite långsammare än jag hade tänkt.
  • Velour

Kom bara ihåg att formulera dig rätt nästa gång!

Scratchy skrev 2009-11-15 00:52:24 följande:
    Äntligen. Det gick enligt planen fast gick lite långsammare än jag hade tänkt.
Svar på tråden Tråddödare igen....