• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • gaffsan
    Scratchy skrev 2009-11-14 01:55:58 följande:
    Jag vill höra spökhistorier... startade en tråd för det, men det är ingen som har svarat... *snyft*
    Klappar dig {#lang_emotions_sunny} 
  • Alm
    gaffsan skrev 2009-11-14 01:54:40 följande:
    Men din gamle Alm , ny bild eller
    Vet inte vilken som e den gamla eller nya Bytar nästan varje gång jag e inloggad
    Igår va det Billy Zane innan var detErik den XIV Allt efter humör och trådar jag e i
  • Alm
    Scratchy skrev 2009-11-14 01:55:58 följande:
    Jag vill höra spökhistorier... startade en tråd för det, men det är ingen som har svarat... *snyft*
    Åååå gud vad ynklig man kan va då. Är du ensam hemma?
  • Scratchy
    Alm skrev 2009-11-14 01:59:05 följande:
    Åååå gud vad ynklig man kan va då. Är du ensam hemma?
    Jag är inte ynklig. I så fall hade jag ju inte velat höra spökhistorier. Det är att alla ignorerar mig som gör att jag snyftar...
  • Scratchy
    gaffsan skrev 2009-11-14 01:57:34 följande:
    Klappar dig  
    Tack!
  • qwerty66

hmm spökhistorier... jag skulle kunna berätta om mitt ex... hon är ett riktigt spöke... även en häxa :)

men... känns fel att lägga ut sånt :)

• Sedek
    Velour skrev 2009-11-14 00:27:03 följande:
    Och glöm inte "envis". Fast 99% av alla som har outat sig är också envisa
    Attans va bra, TVÅ saker!!! Vi är måste vara tvillingsjälar, vilsna och bortkomna på FL som äntligen funnit varandra
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-14 00:29:47 följande:
    Tankborsten? Måste vara en stor jävel. Är du så stor i kakhålet?
    Hoppsan, snart får jag sluta ursäkta mig och stå för alla felstavningar och felskrivningar och allt jag har lyckats med i det sista.

Mmmm, tankborsten - jag kallar den det eftersom jag tänker när jag borstar tänderna
  • Sedek
    qwerty66 skrev 2009-11-14 00:32:42 följande:
    jag tror inte på dejting :) hehe eller måste jag hitta nått lämpligt offer... och för att kunan göra det och ev ha råd måste man jobba... en ond cirkel :)
    Aahh, den onda cirkeln... Den måste brytas säger jag dig, brytas!!!
  • Sedek
    Scratchy skrev 2009-11-14 00:34:15 följande:
    Oj, sista gången jag skrev jag, så menade jag ju naturligtvis han. Inte lätt att hålla reda på mig själv och Sedek. Nej jag är inte ute i stallet, säger min vänstra hjärnhalva (som representerar Isnogood).
    Fröken Isnogood...? Hallåååååååå Är du där?
Svar på tråden Tråddödare igen....