• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • qwerty66
    Sedek skrev 2009-11-14 00:23:51 följande:
    Ajdå, en fredagskväll... Var det inte du som skulle dejta framöver, rätt så nyligen singel och ut på marknaden? Då kan man väl inte jobba på fredagskvällar som är den stora dejtingkvällen!
    jag tror inte på dejting :)

hehe eller måste jag hitta nått lämpligt offer... och för att kunan göra det och ev ha råd måste man jobba... en ond cirkel :)
  • Scratchy
    Sedek skrev 2009-11-14 00:21:34 följande:
    Hm..., frestande..., väntar till Isnogood kommer fram igen. Gissar att hon gömmer sig i stallet.
    Oj, sista gången jag skrev jag, så menade jag ju naturligtvis han.

Inte lätt att hålla reda på mig själv och Sedek.

Nej jag är inte ute i stallet, säger min vänstra hjärnhalva (som representerar Isnogood).
  • Velour

Är du på jobbet?

qwerty66 skrev 2009-11-14 00:14:33 följande:
    jobbar och sliter...
  • qwerty66
    Velour skrev 2009-11-14 00:35:54 följande:
    Är du på jobbet?
    jupps :) är inte alla ansvarsfulla människor det?
  • Velour

Man är EXTREMT ansvarsfull om man är på jobbet en fredagsnatt

qwerty66 skrev 2009-11-14 00:38:46 följande:
    jupps :) är inte alla ansvarsfulla människor det?
  • qwerty66

it-nörd på försäkringskassan

varför är du oansvarig och inte jobbar en fredagkväll då? är du politiker eller?

• Velour

OK, ja, mycket ansvarsfullt! Hade gissat på vakt eller liknande just p.g.a. din avatar.

Jag får väl skylla på ekonomikrisen.

qwerty66 skrev 2009-11-14 00:43:09 följande:
    it-nörd på försäkringskassanvarför är du oansvarig och inte jobbar en fredagkväll då? är du politiker eller?
  • Scratchy
    qwerty66 skrev 2009-11-14 00:43:09 följande:
    it-nörd på försäkringskassanvarför är du oansvarig och inte jobbar en fredagkväll då? är du politiker eller?
    Men om jag tänker på någon som presenterar sig som en som jobbar som data-nörd på försäkringskassan föreställer jag mig en person som har ful frisyr, typ som Göran Hägglund innan han blev vald, fula kläder (beige kofta) och pedofilglasögon, och som inte typ vågar prata i en grupp på mer en fyra personer (och framför allt inte om det är en kvinna närvarande), och som inte borde prata med mig alls eftersom den skulle typ må dåligt i en vecka av min gå-påiga attityd och känna sig osäker och flacka med ögonen när jag använde sarkasmer.

Men du ger inte alls de intrycket. Detta har lett till kognitiv dissonans i min hjärna. Jag kan inte både ha kvar min stereotypa bild av datanördar och försäkringskasseanställda och samtidigt ha kvar min bild av dig. Alltså måste jag byta ut åtminstonde en av dem. Så, lite feedback på detta tack!
Svar på tråden Tråddödare igen....