• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour

Mjauu. God natt!

Sedek skrev 2009-11-15 01:32:50 följande:
    Du och jag katten, du och jag
  • Velour

Så, det är läggdags för mig också. Ska upp lite tidigare imorgon eftersom jag och min son ska kulturberika simhallen.

Godnatt!

• gaffsan
    Sedek skrev 2009-11-15 01:34:44 följande:
    Såå, vi duger inte längre Ska kolla in den då, se hur dina andra kompisar ser ut...
    Meeeen du vet att jag gillar dig
  • Scratchy
    gaffsan skrev 2009-11-15 01:35:57 följande:
    Jupp den ende islandshästen som äter kött 
    Jag är smålänning... och äter kött...
  • Isnogood

Det var fredagen den 13de i går...man ska tydligen inte tatuera sig då....
    -Kom dit 16:30...åkte därifrån kl 00:00....och var endast 2 kinesiska tecken rikare på kroppen...
    -Fick i alla fall lära mig att jag har en VÄÄÄÄÄÄÄÄLDIGT svårtatuerad hud... finns inget spelrum i den....o sedan har jag tydligen NOLL underhudsfett på insidan av handlederna...en liten enkel tatuering som brukar ta 30-40 minuter tog över 2 timmar...
    -Han försökte övertala mig att jag INTE skulle börja min första tatuering på insidan av handleden då det är ett av de ömtåligaste ställena....
    -Mysko...för det gjorde inte ett dugg ont....fast o andra sidan så hamnade jag överst på hans lista när det gäller att ha hög smärttröskel för han förstod inte hur jag kunde sitta helt avslappnat o kolla på tv utan så mycket som en min el ett litet ryck i fingerspetsen alla dessa timmar...
    -Ska snart dit igen....

Lördag...hämta häst...
    -Kom till Norrköping kl 14...flyget skulle komma kl 15...
    Men inget flyg...pga tekniska problem så var det 3 timmar försenat...o när det väl kom så tog det en evighet att lasta av, plus att en häst skadat sig under resan så det krävdes en hel del undersökningar innan de ens fått av den från planet...
    -Fick fylla i våra papper o sedan var det att vänta...o vänta...o vänta...
    -Till slut så började dom släppa in transporter på området de lämnade ut o lastade en häst åt gången....
    -Fanns 77 hästar ombord....så, det tog lite tid....så pass mycket tid så det hann bli söndag innan vi fick träffa denna lilla fröken...
    -Klockan 02:04 stannade jag bilen här hemma o nu står hon i stallet o äter hö

Fy faan vad skönt med semester nu.....

• gaffsan

Gött .så fint att du fått hit dtt sto , du har icke blivet uppäten av en häst
    Hoppas hon är det du drömt om,,,
    Jag vet ,, låt henne ,landa . men har du fått den första kontakten-
    Men säg till mig att hålla näbbet {#lang_emotions_laughing}

• gaffsan
    Scratchy skrev 2009-11-15 02:34:24 följande:
    Jag är smålänning... och äter kött...
    Gott , jag är bohusläning och äter räkor , musslor, kräftor ,krabbor osv
  • qwerty66
    Isnogood skrev 2009-11-15 02:36:55 följande:
    Det var fredagen den 13de i går...man ska tydligen inte tatuera sig då.... -Kom dit 16:30...åkte därifrån kl 00:00....och var endast 2 kinesiska tecken rikare på kroppen... -Fick i alla fall lära mig att jag har en VÄÄÄÄÄÄÄÄLDIGT svårtatuerad hud... finns inget spelrum i den....o sedan har jag tydligen NOLL underhudsfett på insidan av handlederna...en liten enkel tatuering som brukar ta 30-40 minuter tog över 2 timmar... -Han försökte övertala mig att jag INTE skulle börja min första tatuering på insidan av handleden då det är ett av de ömtåligaste ställena.... -Mysko...för det gjorde inte ett dugg ont....fast o andra sidan så hamnade jag överst på hans lista när det gäller att ha hög smärttröskel för han förstod inte hur jag kunde sitta helt avslappnat o kolla på tv utan så mycket som en min el ett litet ryck i fingerspetsen alla dessa timmar... -Ska snart dit igen.... Lördag...hämta häst... -Kom till Norrköping kl 14...flyget skulle komma kl 15... Men inget flyg...pga tekniska problem så var det 3 timmar försenat...o när det väl kom så tog det en evighet att lasta av, plus att en häst skadat sig under resan så det krävdes en hel del undersökningar innan de ens fått av den från planet... -Fick fylla i våra papper o sedan var det att vänta...o vänta...o vänta... -Till slut så började dom släppa in transporter på området de lämnade ut o lastade en häst åt gången.... -Fanns 77 hästar ombord....så, det tog lite tid....så pass mycket tid så det hann bli söndag innan vi fick träffa denna lilla fröken... -Klockan 02:04 stannade jag bilen här hemma o nu står hon i stallet o äter hö Fy faan vad skönt med semester nu.....
    stackars dig :) men både tatueringen och hästen löste sig... Iofs att du hade taskigt med underhudsfett är väl ingen nyhet :)

senig som jakthund ju
  • gaffsan
    qwerty66 skrev 2009-11-15 02:53:30 följande:
    stackars dig :) men både tatueringen och hästen löste sig... Iofs att du hade taskigt med underhudsfett är väl ingen nyhet :)senig som jakthund ju
    Jupp . lite grädde i maten
Svar på tråden Tråddödare igen....