• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Scratchy
    Sedek skrev 2009-11-15 21:38:40 följande:
    Från det ena till det andra...
    Skulle detta också vara roligt? I så fall får du förklara...
  • Scratchy
    Isnogood skrev 2009-11-15 22:23:47 följande:
    Googla..?
    Vågade inte. Tack för att du gjorde det!
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-15 22:28:18 följande:
    Nix hjälper bara mot försäljning. *moahahha' Nja, kul och kul. Om de är trevliga och pratiga så.
    Attans...

Lovar, ska vara extra trevlig nästa gång
  • Polly S

och migrän lider jag också av! kanske relaterat till vårt dåliga bordsskick?

krya på dig!

Jagbyttenick skrev 2009-11-15 22:27:20 följande:
    Eh, jag är inte vänsterhänt men jag äter med "fel" hand, är jag funktionshindrad då? Annars har min dag bestått av migrän, handla och tvätta - inte vad jag hade tänkt mig. Nu sitter jag med den där "bomullskänslan" i huvudet som man får efter en attack och funderar på om jag ska sova ännu lite mer än jag redan gjort idag. Natti alla mina threadkillers PS Grattis Scratchy till numret
  • Velour

I love your brain!

Scratchy skrev 2009-11-15 22:27:21 följande:
    Jasså här finns det folk som har dåligt samvete för att de inte pluggar. Jag å andra sidan har väldigt gott samvete för att jag har pluggat. Då kan vi alltså ställa upp hypotesen att studerande leder till gott samvete. Sedan ställer vi upp en motsatshypotes att undvikande att studera leder till dåligt samvete. Jämför vi sedan resultaten så kan vi se om avsaknaden av det som ger dåligt samvete ger gott samvete.Typ så som min uppsats är upplagd, fast den har inte med samvete att göra, utan verbala kommunikationsmönster i vissa speciella situationer.
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-15 22:31:43 följande:
    I love your brain!
    And I love your boobs!
  • Polly S
    Velour skrev 2009-11-15 22:31:43 följande:
    I love your brain!
    Scratchy skrev 2009-11-15 22:32:57 följande:
    And I love your boobs!
  • Isnogood

Hm...måste fråga en sak....
    I ett inbox som jag fått så stod meningen:

Snygg som alltid
    ---------------------------------
    -Följd av en: -gubbe....så..hur ska man ta det då...att det var ett skämt..?
    -Ironi..?

• Jagbyttenick

Tack allihop, det piggar upp
    Skönt att höra att fler än jag hade blivit utskrattade på Nobel-middagen
    Ja, jag är så besatt av läsning att jag aldrig kan skumma, utan måste läsa precis allt. (Allt som verkar någorlunda intressant iallafall.)
    Tidningen tar mig hur lång tid som helst ibland till exempel Tur jag läser snabbt!
    Och det är i varje fall därför jag måste kommentera allt som jag läst här i tråden
    Nä, nu måste jag stirra på insidan av ögonlocken lite

• Polly S

nu är du för blygsam igen!

Isnogood skrev 2009-11-15 22:35:34 följande:
    Hm...måste fråga en sak.... I ett inbox som jag fått så stod meningen: Snygg som alltid --------------------------------- -Följd av en: -gubbe....så..hur ska man ta det då...att det var ett skämt..? -Ironi..?
Svar på tråden Tråddödare igen....