Inlägg från: Sedek |Visa alla inlägg
  • Sedek

Tråddödare igen....

Velour skrev 2009-11-08 21:37:31 följande:
    Äsch, vi släpper detta. Vill ju ha lite kul i tråden! Min son sa något kul ikväll. Det är så att han deltar i något som heter 5-årsgruppen på sin förskola, eftersom han är fem år. Så frågade han mig: -Mamma, hur gammal är du? Jag: - Jag är 30. Lillen: Hur gammal ska du bli snart? Jag: Jag kommer att bli 31. Lillen angående vad som pågår på universitetet: Har ni något som är 35-årsgruppen? Fan vad gött den kommentaren var!
    Många goa kommentarer i den åldern
  • Sedek
    Polly S skrev 2009-11-08 22:44:32 följande:
    lite jungfru -hur är man det?
    Velour skrev 2009-11-08 22:48:25 följande:
    Man är inte fullt så flitig som en jungfru bör vara. Jag vet inte vilket tecken som är det lataste så jag kan sälla mig till det istället Polly S skrev 2009-11-08 22:44:32 följande:
    Haha Tänkte mer på om man kan vara "lite" oskuld... Inte fullt så flitig..., tja det kan man ju tolka lite hur som helst

Trodde nog det räckte med en gång för att bli av med den, men man måste tydligen vara flitig. Man lär sig nått nytt varje dag!
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-08 22:57:17 följande:
    Vad är du för tecken då?
    Oxe, och jag har ingen aning om vad det innebär. Horoskop är nått jag aldrig läser så jag är väldigt oinsatt.
  • Sedek
    Polly S skrev 2009-11-08 23:20:39 följande:
    nope, nu SKA jag slita mig! sov gott!
    Natti natti
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-08 23:23:32 följande:
    Är inte så värst insatt själv. Men enligt stjärnorna måste du vara rejält envis. Unikt va?
    Well, envis.... Kanske, i vissa situationer, men i det stora hela har jag väldigt stort tålamod och kan lätt komma överens med andra människor. Känner mig inte "jobbigt" envis

Som att jag behöver försvara mig...! Jag är bra, jag lovar...

Nu får du outa en bra och dålig egenskap på dig själv också!
  • Sedek

Godnatt från mig med.

Förväntar mig en bra och en dålig egenskap från Velour i morgon

• Sedek
    Velour skrev 2009-11-08 23:38:25 följande:
    Hahah! Vad rar! Men jag känner mig lite som dig faktiskt. Envis och rätt principfast, men inte påstridig. Ok, en bra sida hos mig är lojalitet och en dålig sida är överdrivet kritisk ( och det vet jag om). Du då?
    Vad fint

Men vadå jag, det var ju jag som outade mig om min envishet. Så jag tyckte det inte var mer än rätt att du outade några sidor hos dig

Ska fundera på om jag ska avslöja nått mer, återkommer om internet tillåter i kväll!
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2009-11-09 21:45:59 följande:
    Vad gör du på Sedeks hotell? Och VAD ska vi suga på?

ni kan ju fundera på det ett tag
  • Sedek
    Polly S skrev 2009-11-09 22:18:04 följande:
    Det gör Isnogood också...
Svar på tråden Tråddödare igen....