Inlägg från: Sedek |Visa alla inlägg
  • Sedek

Tråddödare igen....

Velour skrev 2009-11-12 19:20:23 följande:
    På FL såklart! Här på FL har jag lärt mig så mycket om mig själv som blatte. Jag är kulturberikare (vilket är en komplimang i rätt sammanhang), parasit, invaderare, lyckosökare (vilket inte är helt fel heller) pack, terrorist, taliban (detta fick jag höra IRL)..hm...nu har jag ju glömt andra benämningar, så hjälp mig fylla på. Polly S skrev 2009-11-12 19:15:38 följande:
    Är du

Är det fult att fråga vilket land?

Läste en bok för ett tag sedan av Elaine Bergkvist, minns inte vad den hette, men där påstod hon att det är fult att fråga vilket land man kommer från...
    Ber i så fall om ursäkt om du tar illa upp

Får jag gissa?
  • Sedek
    Scratchy skrev 2009-11-12 18:31:37 följande:
    Godmorning starshine!

Godmorgon Itchy
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-12 20:37:30 följande:
    Ja, för Bergqkvist är moralguden Jag kommer från Iran. Nej "I'm from Persia, you know, like the cat. Meeooowww" (Maz Jobrani). Så det är bara att välja och vraka på att epiteter tillägnade mig
    Rojbas

Hahaha du är rolig i vilket fall, oavsett land

Nu avslöjade du dig, men jag skulle gissat Libanon annars.

Xwahafiz
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-12 21:16:26 följande:
    Rojbas? Was ist das? Libanon, nice. Jag gissar att xwahafiz betyder hejdå. För det låter som persiskans "khodahafez". Tack för komplimanget Detsamma!
    Det betyder hej på ett av alla Iranska språk, trodde jag skulle glänsa lite där men icke...

*drar mig stilla tillbaka och håller mina något ojämna språkkunskaper för mig själv*
  • Sedek

Ord blind skrev 2009-11-12 21:36:48 följande:

Tips mot illamående?
    Pepparrot
    Rivna citronskal med iskross
    Iskross
    Primperan...

Usch, må illa är verkligen hemskt.
  • Sedek
    Scratchy skrev 2009-11-12 21:46:10 följande:
    Det var just det som skulle vara så obehagligt... om han dejtat den ena av mig...
    Mm, exakt min tanke också...

Som sagt, du verkar vara en bra kille för en bra tjej. Jag föredrar tjejer dock
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-12 21:49:49 följande:
    Du är iaf duktigare än mig Vad kan du mer?
    Jag kan mycket

I språkväg, tja, norska kan jag både skriva och prata flytande

Du då?
  • Sedek
    Scratchy skrev 2009-11-12 22:01:49 följande:
    Polly S skrev 2009-11-12 21:58:25 följande: Men det är ju det jag inte har! Hade tänkt att skaffa en medan videon låg ute så jag kunde skryta lite... men men...
    Bra raggningsreplik annars Har du kollat in mitt reportage? Nice, inte alla som kan dra den.

Lycka till med flickvänsletandet!
  • Sedek
    gaffsan skrev 2009-11-12 21:53:18 följande:
    Ohh endast när du är till sjöss då eller
    Att jag pratar norska när jag är till sjöss... Mm, det har väl hänt de gånger jag fiskat i en liten båt med vänner i Norge. Annars är jag extremt sällan till sjöss måste jag erkänna. Vet inte om Gotlandsfärjan räknas som jag åkte i september
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-12 22:21:49 följande:
    Gutt, är det pojke på norska?
    Hey 10 poäng till Velour

Vet ni vad Rumpetroll är för nått då?
Svar på tråden Tråddödare igen....