Inlägg från: Sedek |Visa alla inlägg
  • Sedek

Tråddödare igen....

Velour skrev 2009-11-11 23:50:25 följande:
    Ja, en dejt kan ju inte skada. Alltid kul att träffa någon SNYGG och snacka lite skit om allt mellan himmel och jord. Men risken är väl att man då tappar fokus lite då och då eftersom motparten som sagt är så snygg. Och då framstår man väl som korkad eller nåt som inte hänger med i samtalet och sen är den dejten förstörd. Så, kanske är det inte en bra idé trots allt Nä, men Sctratchy har frågat om er två vid ett par tillfällen, så då tänkte jag en gång för alla fråga hur det ligger till. Jag tror att Scratchy vill veta sina chanser på Isnogood faktiskt Eller? Vad säger du om det Mr. Scratchy?
    Hahaha Du är rolig du! Skyll på han bara, gör det.

Känns inte rätt att avslöja sanningen utan att fröken Isverynice är närvarande

Ok, vi skippar väl dejten då. *avbokar limon och lyxmiddan*
  • Sedek
    Scratchy skrev 2009-11-11 23:55:05 följande:
    Nej, jag vill inte ha henne mer än jag redan haft...

What!

Tänkte fråga nått men jag håller tillbaka.
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-11 23:52:52 följande:
    Jag har fått veta att frikort är en person som det är helt OK att ha sex med om man får tillfälle till det, när man själv är i ett förhållande. Förutsättningen är att ens partner måste ha godkänt detta. Men nu vet jag bara att vissa här i tråden har förhållanden, men vi andra kan väl också ha våra frikort?
    Såå, du vill veta vem jag har sex med? Förutom Kalla Handén då?

Hm, ska fundera lite innan jag svarar. Om du outar dina frikort så är ju risken större att jag också gör det
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-12 00:00:30 följande:
    Nähä, ingen vill outa sina "frikort"..Då får jag hitta på något annat..Vilket land (förutom Sverige) skulle ni kunna bo i?
    Du får väl börja

Land att bo i:
    Norge..
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-12 00:06:55 följande:
    Det behöver nödvändigtvis inte vara någon du har sex med nu, utan det kan vara vem som helst, även en Hollywoodkändis som man knappast har tillgång till. Jag har haft många frikort, bl.a. Dudemeister (snygga blondisen i Scrubs) Eller vänta, ett frikort är väl alltid en person som man egentligen inte kan få, typ kändisar! Så då gäller frikortet endast kända människor.
    Jahaaaa!!!

Ok, men då väljer jag fröken Isnogood
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-12 00:07:30 följande:
    US of A. Naturligtvis
    U S and A menar du kanske?

Har du Borat som frikort också?
  • Sedek

Sorry trådvänner, men nu måste jag lägga mig. Sover inte ni nån gång?

Ha en bra natt så kanske vi hörs i morgon!

o kram

• Sedek

Dagen så långt, bara bra lite tom i hjärnan bara, det ekar lite.

• Sedek
    Scratchy skrev 2009-11-12 18:14:52 följande:
    Polly S skrev 2009-11-12 18:12:05 följande: Tror att du blandar ihop mig med Isnogood. Eller typ, vi är ju samma person fast med två olika alias. (Fast säg ingenting till Sedek... tror inte att han mår bra av att veta det att han flörtat med sin nemesis...)
    What

Urk, alltså inget ont mot dig Scratchy men jag skulle inte vilja att ni var samma person, vägrar tro det. Skulle inte kunna leva med mig själv i så fall...

Please, låt det inte vara sant!!!
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-12 18:46:21 följande:
    Men då kan du svara på ifall du...Scratchy/Isnogood och Sedek har dejtat eller ej.
    Hehe

Spänningen stiger.
Svar på tråden Tråddödare igen....