Inlägg från: Sedek |Visa alla inlägg
  • Sedek

Tråddödare igen....

Jagbyttenick skrev 2009-11-13 11:10:13 följande:
    Men du Sedek, är det dam eller damm du menar För det är en jäkla skillnad på att dammsuga och damsuga Pula betyder här i Malmö att antingen äta (lokal slang) eller pilla/fixa med något. Dessutom kan man säga puligt och mena att något soft/coolt Men vad det innebär i Norge vet jag inte? Dagens föreläsning sponsras av Fröken Tönts förkylning
    Just det, pula betyder knulla

Så när ni är i Norge, säg inte att ni "pulat med brorsan i garaget" för allt i världen...
  • Sedek
    Scratchy skrev 2009-11-13 21:42:44 följande:
    Jaha... du håller sånt för dig själv?
    Fattar inte ens varför detta är elakt???

Men nej, jag håller inte konstiga ord på norska för mig själv. Jag delar med mig frikostigt här på FL

Jag har ingen bror om det var det du tänkte på, men du kanske har det. Och om du åker till Norge, så säg för guds skull inte vad att ni pular på något sätt.
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-13 21:57:53 följande:
    Söta dig! Var är alla lika rara killar IRL? På FL verkar de flöda, men ute i verkligheten är de frånvarande. Hur kommer det sig? Nä, nu blev jag deprimerad igen...
    Min personlighet på FL bleknar jämfört med mig IRL

Du blir lätt deprimerad du, eller? Men depressionerna sitter nog inte så djupt skulle jag tro, eller hoppas jag på.
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2009-11-13 22:30:20 följande:
    Tror mest på den freudianska felsägningen med "dam-suga", fast vad innebär det med "dam-råtta" och "dam-klump"?!
    Äsch, sluta retas...!
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-13 23:59:59 följande:
    Ooh la la! Nä, skämt åsido. Jag är inte lättdeprimerad, som tur är. Bara en gång i månaden Dock är jag lättroad.
    Lättroad är bra, då har vi en sak gemensamt
  • Sedek
    qwerty66 skrev 2009-11-14 00:00:11 följande:
    va? jag är inloggad som fan :)
    Hej på dig

Folkölsdags snart eller

Skålar med tankborsten här, på väg till sängen.
  • Sedek
    Scratchy skrev 2009-11-14 00:07:58 följande:
    Alltså, jag menar ju inte "förbannade" som ett skällsord (även om skällsord passar för hundar ), utan jag menar att hunden på bilden ser förbannad ut.
    hahahahahaha! jag har aldrig sett att det är en HUND han har på sin bild... Nu ser jag ju det, tack för upplysningen.
  • Sedek
    Scratchy skrev 2009-11-14 00:17:28 följande:
    Oj, jag kanske inte nämnde alla pussar och kramar man kan få som betalning. Var mest orolig om Sedek skulle nappa eftersom jag ju förväntar sig dem av mitt alter ego.
    Hm..., frestande..., väntar till Isnogood kommer fram igen. Gissar att hon gömmer sig i stallet.
  • Sedek
    qwerty66 skrev 2009-11-14 00:14:33 följande:
    jobbar och sliter...
    Ajdå, en fredagskväll...

Var det inte du som skulle dejta framöver, rätt så nyligen singel och ut på marknaden? Då kan man väl inte jobba på fredagskvällar som är den stora dejtingkvällen!
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-14 00:27:03 följande:
    Och glöm inte "envis". Fast 99% av alla som har outat sig är också envisa
    Attans va bra, TVÅ saker!!! Vi är måste vara tvillingsjälar, vilsna och bortkomna på FL som äntligen funnit varandra
Svar på tråden Tråddödare igen....