Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare igen....

Velour skrev 2009-11-28 23:24:09 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-11-28 23:17:26 följande: IRL? Vad trevligt!
    Yes, hittade en tråd som efterlyste gravida i Malmö-området som ville träffas och fika, och på den vägen blev det
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-11-28 23:27:23 följande:
    J hjärtar A, jag är fortfarande ledsen över att du inte kommer på träffen.
    Naw, men som sagt, det måste ju bli succé och många fler träffar därefter
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2009-11-28 23:43:18 följande:
    Jag är svag för *snälla*... Men heeeelt ärligt, det nicket är borta. Har ingen aning och jag hade inte samma avatar. Det var för 1,5-2 år sedan och ryggtavlan har ändras något sedan dess. Leta i så fall efter en mer slät rygg. Men jag har för mig att jag hade ett kinesiskt ansikte eller liknande.
    Haha, trodde du tänkte skriva "mer hårig rygg"
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2009-11-28 23:48:20 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-11-28 23:44:16 följande: Neeeej verkligen inte. Det brukar väl vara tvärt om, yngre kille = mindre kroppsbehåring och äldre man = MER kroppsbehåring.
    Äldre man=lärt sig att det finns vax
    Fast jag gillar iofs håriga karlar
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2009-11-28 23:58:28 följande:
    Du kom på mig, skit också... Men nu fick jag de där dåliga vibbarna igen, "äldre man". Fast det var väl jag som inducerade det.
    Men du är väl äldre än du var då? Sluta nu noja, du är för ung för att ha 40-årskris
  • Jagbyttenick

Sedek: Du kommer alltid vara äldre än mig iallafall

Såg nyss denna trådstart: "Hur ska jag tänka?" och blev full i skratt, men sedan var ämnet väldigt deprimerande iofs.
    Typiskt att fråga på FL hur man ska göra för att tänka De får väl ta "hjärntillskott"!

• Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-11-29 00:11:56 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-11-29 00:06:52 följande: Nybörjarkurs för tänkande!
    Hmm, kanske nåt man kunde livnära sig på? Starta eget och "coacha" folk i att tänka *fantiserar vilt*
    Och sedan när jag äger min lyxyacht så kan vi ha tråddödarträffar där
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2009-11-29 00:14:18 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-11-29 00:06:52 följande: Hjärntillskott Länka till hur ska jag tänka tråden, blev nyfiken!
    Nej, det var bara rubriken, sen handlade det om abort...
    Hjärntillskott finns det gott om folk i gravid-trådarna som tar iallafall
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-11-29 00:15:04 följande:
    Kolla! "Glada nyheter! Den 1:a januari blir PLUS-tjänsterna tillgängliga för alla medlemmar. Du som idag är PLUS-medlem behöver alltså inte förlänga ditt PLUS-medlemskap efter den första januari. Från 1:a januari ingår följande i ditt vanliga medlemskap Obegränsat utrymme (lägg upp hur mycket bilder, inlägg etc du vill) Skapa häftigare presentationer (formaterad text och layout) * Formatera inlägg i bl.a. forumet och bloggar, lägg till bilder etc. * Egna omröstningar med möjlighet att diskutera Vattenmärk bilder gör det svårare för obehöriga att använda dina bilder Blockera/spärra vissa besökare från att ta del av din medverkan Begränsa åtkomsten till ditt krypin och specifika bilder i galleriet Utökade Bloggfunktioner som t.ex. formaterad text Sidfot med formaterad text/bild i forumet Unika erbjudanden och förmånliga rabatter. " Visste väl att jag inte behövde bli PLUS-medlem och behöva betala för allt det där. Det blev tillgängligt för alla till slut
    Yes! Me too!
Svar på tråden Tråddödare igen....