Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare igen....

Sedek skrev 2009-11-27 23:54:13 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-11-27 23:51:50 följande: Det var den jag menade också. Men ärligt 45... För att inte nämna för många detaljer, men i min omgivning har jag 35 åringar som ser äldre ut än henne... Det finns tre sådana trådar ute nu. Är det inte lite patetiskt, att fiska uppmärksamhet på det sättet?
    Okej, jag kanske överdrev, men tyckte hon såg ut att vara minst 40. Jo, det känns lite som att de behöver en liten boost med självförtroende, men detta är nog inte rätt väg att gå.
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2009-11-27 23:58:59 följande:
    Okej: Säg att jag är snygg, oavsett. För att inte paja min egen bild av mig själv som as snygg. Man mår så mycket bättre om man går omkring och tycker att man är det, fastän man kanske inte är det på riktigt. Men å andra sidan ligger skönheten i betraktarens ögon vilket alltid oavsett händelse lämnar en springa av ljus att någon annan kan faktiskt tycka det. Nu låter det som att jag är väldigt utseendefixerad vilket jag inte är egentligen, lovar, på heders
    Hmm, då kanske du ska byta avtar
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-11-28 00:04:52 följande:
    Snygg kille på SVT1!!
    Jag tittar på Keanu Reeves på trean
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-11-28 00:10:05 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-11-28 00:06:29 följande: Keanu Reeves är överskattad!
    Som skådis men inte som hunk
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-11-28 00:16:29 följande:
    Faktum är att jag dejtade en kille som såg ut som snyggisen på ettan. Han var ursprungligen göteborgare, elak och flyttade så småningom dit igen. Vad är det med Göteborg och snygga men elaka killar?
    Tack för tipset, det ska jag akta mig för nästa vecka
    Nu ska jag sova, om lille Loppan här hemma också behagar sova. Trodde öroninflammationen var över men han vaknar och är ledsen hela tiden Nattinatti tråddödarna
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-11-28 00:21:46 följande:
    Girl Interrupted på ettan! Yay!
    Yay men ändå inte eftersom jag inte orkar se den. Men den är bra!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-11-28 00:23:02 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-11-28 00:20:47 följande: Yes, beware! Men lilla gubben..hoppas han kryar på sig så snart. Kram och godnatt på dig
    Velour skrev 2009-11-28 00:31:36 följande:
    Då ska vi se vad stjärnorna säger om morgondagen. Vi börjar med Sedek och avslutar med mig och jungfrukillen: *Oxen: Ditt humör dalar när du ser att människor är orättvisa och buffliga. Men du vill inte ha bråk, så du säger ingenting. *Jungfrun: Det blir en dag med starka kontraster. Olika saker ställs mot varandra, och du vet inte vilket ben du ska stå på. Låt magkänslan avgöra!
    Tack, och berätta vad den lata Kräftan här ska hitta på också då! Kram
  • Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2009-11-28 10:37:37 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-11-27 23:45:14 följande: Ser men gammal ut efter en massa ciggaretter..? Attans... -Ok..nu vet ju alla hur gammal jag är förstås....men hur gammal SER jag då ut o vara..? -ÄRLIGA svar tack.....
    Alla ser inte gamla ut för att de rökt, men vissa får speciella rynkor som avslöjar att de rökt mycket
    Vad jag har sett av dina bilder ser du ut att vara ca 30
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-11-28 02:42:03 följande:
    Hmmm...nu tror jag att det räcker. Jag hoppas att J hjärtar A gör en kul sammanfattning!
    Orkar faktiskt inte, har sovit och sovit idag (har nog väldigt slitna organ), resten av tiden går till min igel till son. Någon annan får föra traditionen vidare
Svar på tråden Tråddödare igen....