Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare igen....

Isnogood skrev 2009-11-28 10:45:03 följande:
    på min vänstra halssida så finns det nu en svart drake... Har ännu en gång fått sitta i MYCKET längre tid än vad andra brukar behöva göra... -Mitt skinn e MINST lika envist som mig tydligen.... Jag VILL inte vara som alla andra...men det hade ju varit lite kul om jag åtminstonne hade haft ett "vänligt" skinn.... OJ vad han fick kämpa...han fick trycka ORDENTLIGT för att nålen skulle gå in ordentligt... -Liknade mitt skinn med ett spänt trumskinn....hårt o seeeeeeeeeeeeegt.... Så det blev bara draken i går...ska dit snart igen o fixa texten i nacken o fylla i tecknena lite då färgen inte gått in ordentligt i skinnet på några ställen... Draken kommer INTE gå att dölja...den går från örat o nästan ner till nyckelbenet.. den är inte så stor men lite "avlång" liksom...äh.. svårt o förklara... ska se om dotra kan hjälpa mig o fotografera den sen i stället...
    Ja, nyfiken på att få se den!
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2009-11-28 14:30:11 följande:
    nu ska jag packa ner datorn (ska bort imorrn, så packar allt nu), ha det jättebra i helgen trådvänner!
    Ha en härlig helg!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-11-28 13:36:20 följande:
    Polly S skrev 2009-11-28 13:31:05 följande: Nice! Äh, inget särskilt. Ut och handla med lillgrabben. Fast lite kul tycker jag nog att det är.
    Sånt är väl alltid kul?
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-11-28 18:26:20 följande:
    Bra! Konstigt då att jag inte blivit mycket längre, så mycket som jag har sovit Men det betyder då att jag har nått min maxlängd. Tänk om jag inte sov tillräckligt, då skulle nog vara 1.20 eller nåt.
    Hahaha, ja jag borde vara flera meter lång med mina sömnperioder!
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2009-11-28 18:41:45 följande:
    Då äter väl jag kvällsmat också, and put some kids to sleep.
    Me too, hörs kanske senare! Ska förresten också se Inglorius Basterds någon dag, var den bra?
    Ikväll blir det nog HarryPotter eller IceAge 3 Orkar inte med något som helst verklighetsanknytet.
    Puss på er "Trådisar"
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-11-28 19:09:42 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-11-28 18:35:29 följande: Jag kan ta på mig uppgiften och köra en sammanfattning DÅ och DÅ Hoppas sonen din mår bättre!
    Ja, han verkar vara bättre, bara helt utslagen eftersom vi var på terrariet och isbanan i Folkets Park innan idag plus att vi var inne och handlade en runda.
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-11-28 20:46:06 följande:
    Jag vet. Nej, du är absolut inte den ende som stör dig på det. Folks stavning här är riktigt hemsk ibland. "ja" "de" (när det ska stå DET) "han" istället för honom etc.
    Kan tipsa om några olika trådar för oss språkpoliser:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48324337.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-154/m47100217.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-176/m46822832.html

Och sedan sitter jag och skrattar så jag gråter åt denna:
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m48987701.html
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2009-11-28 22:21:27 följande:
    Btw, filmen var bra. Låååång men bra. Inte så som jag trott, trodde den skulle vara mer som Lock, stock and two smoking barrels men det var den inte. Jo lite lite samma stuk, men ändå allvarsam på ett sätt jag inte trodde. Mycket död. Med tanke på mitt sinnesläge borde jag sett en komedi istället, en riktig komedi. Inglorious ska man nog se tillsammans med någon, tänk på det ni som funderar.
    Tur jag såg Ice Age 3 , men såg nu att jag missade början på Eragon som jag också velat se länge. :-/
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-11-28 22:35:37 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-11-28 22:32:37 följande: Skönt att veta Så ni har haft en rolig dag? Med shopping och allt!
    Ja, ganska bra, trots att jag känner mig så sliten, sov till 10 och sedan sov jag middag tillsammans med sonen mellan 12 och 14. Så vi kom inte ut förrän vid fyra, men hann en massa innan det var dags att åka hem och fixa middagen. Shoppingen var iofs bara mat
Svar på tråden Tråddödare igen....