• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Sedek
    Sedek skrev 2009-11-19 08:56:02 följande:
    Håller på att försöka döda en tråd med torra kommentarer om saker folk inte vill höra, får se hur det går: www.familjeliv.se/Forum-9-191/m48773166.html
    Attans, tystnaden redan bruten

Klappar mig själv på axeln och säger - Men det var ett bra försök..
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-11-19 03:02:27 följande:
    Till Scratchy,heter du Alexander? Sebastian? Joakim? Jesus? Jimmy? Björn? Stig? Martin? Bob? Billy? Georg? Jorge? Douglas? Alf? Örjan? Nils? Adolf? Tobias? Verner? Stefan? Steven? Måns? Alfons? David? Ulrik? Urban? Patrik? Mats? Tommy? Tom? Stellan? Greger? Ingvar? Ingmar? Dag? Robert? Gabriel? Hans? Linus? Vladimir? Carl? Anders? Andreas? Angelo? Peder? Petter? Melker? Paul? Mikael? Rufus? Pablo? Allan? Alain? Alan? Rutger? Harald? Åke? John? Joe? Henrik? Henri? Jerker? Jens? Jonas? Jonatan? Nathan? Nathaniel? Don? Donny? Fabian? Fredrik? Joel? Pär? Per? Pierre? Kim? Håkan? Sune? Sigvard? Samuel? Esmail? Elias? Nä...nu går jag och slaggar...
    Det gör han
  • Isnogood

Det är den som går vilse som finner de nya vägarna.

Källa: Niels Kjaer

Attans vad många nya vägar jag måste ha hittat....

• Velour

Ord blind skrev 2009-11-19 08:51:14 följande:

Jag tror du har rätt.... :)
    Jag MÅSTE ha rätt! Menar, satt en bra stund och försökte klura ut olika namn sådär sent på natten. Men jag sov väldigt gott efter det, då jag tröttade ut mig ordentligt mycket.
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-19 08:54:38 följande:
    Du skojar Kl 3 på natten!!!! Tänk på dina organ, de slits ut i förtid om du inte sover.
    Jo, men jag vet inte vad det tog åt mig. Jag klagade ju på att jag var trött, men helt plötsligt försvann den känslan. Kanske det är så det känns när man blir övertrött?
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-19 10:21:43 följande:
    Det gör han
    Jo, det verkar så. Väntar tills ikväll, om han är inloggad. Då ska jag bocka av namnen ett efter ett tills jag kommer fram till rätt namn. Men om han fuskar och säger nej även till det rätta namnet, så får ni hoppa in och hjälpa
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-11-19 10:37:12 följande:
    Det är den som går vilse som finner de nya vägarna. Källa: Niels Kjaer Attans vad många nya vägar jag måste ha hittat....
    Hm, du tänkte inte på här, och mina desperata försök att hitta hem till dig...!

Kolla in fettvågstråden nu Snälla tryck på länken!
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-19 14:05:55 följande:
    Jo, men jag vet inte vad det tog åt mig. Jag klagade ju på att jag var trött, men helt plötsligt försvann den känslan. Kanske det är så det känns när man blir övertrött?
    Jag blev väckt 05:30 i morse... Funderar på att sälja lilltjejen, eller i alla fall hyra ut henne ett tag så man får sova ut några veckor. Tror du blocket funkar?
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-19 14:39:43 följande:
    Jag blev väckt 05:30 i morse... Funderar på att sälja lilltjejen, eller i alla fall hyra ut henne ett tag så man får sova ut några veckor. Tror du blocket funkar?
    OJ, vad tidigt. Du kan hyra henne till mig ett tag så att jag lär mig komma in i en mer normal dygnsrytm. Med min egen plutt funkar det inte riktigt, då han vaknar runt sju på morgonen. Hade jag arbetat så hade det varit alldeles för sent att vakna då
Svar på tråden Tråddödare igen....