• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-19 14:42:46 följande:
    OJ, vad tidigt. Du kan hyra henne till mig ett tag så att jag lär mig komma in i en mer normal dygnsrytm. Med min egen plutt funkar det inte riktigt, då han vaknar runt sju på morgonen. Hade jag arbetat så hade det varit alldeles för sent att vakna då
    Mer än gärna Jag sätter henne på tåget i eftermiddag, ok? Du kan behöver inte betala nått, bara du tar henne några veckor. Hon är jättesöt, som att det hjälper kl 05:30...

Men du lägger dig kl 03 och går upp kl 7. Det är 4 timmars sömn det, inte bra säger jag dig, inte bra.

www.grapheine.com/bombaytv/movie-uk-c535ce5820bddbaac4739d2363e2a839.html
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-19 15:01:26 följande:
    Mer än gärna Jag sätter henne på tåget i eftermiddag, ok? Du kan behöver inte betala nått, bara du tar henne några veckor. Hon är jättesöt, som att det hjälper kl 05:30...Men du lägger dig kl 03 och går upp kl 7. Det är 4 timmars sömn det, inte bra säger jag dig, inte bra.www.grapheine.com/bombaytv/movie-uk-c535ce582...
    Jag vet...jag förstör mig själv..Men jag ska ta itu med det. Har du ingen som kan hjälpa dig med din dotter (förutom mamman) så att du kan få ta igen dig lite?

Jag kan inte se din film just nu då jag sitter i universitetets bibliotek, men återkommer ikväll. Nu skall jag iväg till jobbet. Börjar vid fyra och slutar nio, så vi lär kanske ses efter det
  • Velour

Och till tråddödarna, får ni ett samtal ikväll (från kl.16-21) av någon som påstår sig heta Laila och ska göra en undersökning, så är det jag. So, be nice

• Isnogood
    Velour skrev 2009-11-19 15:08:39 följande:
    Och till tråddödarna, får ni ett samtal ikväll (från kl.16-21) av någon som påstår sig heta Laila och ska göra en undersökning, så är det jag. So, be nice
    "Låtsas att jag inte är hemma o svarar inte i telefonen"

Fast..å andra sidan så ska jag snart åka på utv.samtal med dottern...så jag kommer inte vara hemma.....
  • Polly S

nu skräms du, jag sover oftast 4h i veckorna, betyyydligt mer på helgerna!

Sedek skrev 2009-11-19 15:01:26 följande:
    Det är 4 timmars sömn det, inte bra säger jag dig, inte bra.
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-19 15:08:39 följande:
    Är det ditt jobb-alias eller försökte du inte hålla ditt namn hemligt?
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-19 03:02:27 följande:
    Till Scratchy,heter du Alexander? Sebastian? Joakim? Jesus? Jimmy? Björn? Stig? Martin? Bob? Billy? Georg? Jorge? Douglas? Alf? Örjan? Nils? Adolf? Tobias? Verner? Stefan? Steven? Måns? Alfons? David? Ulrik? Urban? Patrik? Mats? Tommy? Tom? Stellan? Greger? Ingvar? Ingmar? Dag? Robert? Gabriel? Hans? Linus? Vladimir? Carl? Anders? Andreas? Angelo? Peder? Petter? Melker? Paul? Mikael? Rufus? Pablo? Allan? Alain? Alan? Rutger? Harald? Åke? John? Joe? Henrik? Henri? Jerker? Jens? Jonas? Jonatan? Nathan? Nathaniel? Don? Donny? Fabian? Fredrik? Joel? Pär? Per? Pierre? Kim? Håkan? Sune? Sigvard? Samuel? Esmail? Elias? Nä...nu går jag och slaggar...
    Ja, både mitt förstanamn och mitt tilltalsnamn var med. Dock i omvänd ordning.

Ledtråd: Inget av dem är Adolf.

Så, nu när du fått veta mitt namn så kommer jag inte att svara på mer frågor om det.
  • Polly S

då får du hädanefter heta Esmail!

Scratchy skrev 2009-11-19 18:01:07 följande:
    Ja, både mitt förstanamn och mitt tilltalsnamn var med. Dock i omvänd ordning. Ledtråd: Inget av dem är Adolf. Så, nu när du fått veta mitt namn så kommer jag inte att svara på mer frågor om det.
  • Scratchy
    Polly S skrev 2009-11-19 18:27:41 följande:
    då får du hädanefter heta Esmail!
    Det kan jag leva med. Bättre än mitt riktiga i alla fall.
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-19 17:59:02 följande:
    Är det ditt jobb-alias eller försökte du inte hålla ditt namn hemligt?
    Jobb-alias..brukar byta alias ibland för omväxlingens skull

Nu är rasten slut, so i got to go!
Svar på tråden Tråddödare igen....