• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-19 00:46:23 följande:
    OK, då är det irrelevant att diskutera vidare om glasögonämnet. Nä, du får en puss istället *men nu kommer du säkert bara att torka av den*
    Vilket antiklimax... att det inte blev något om glasögonen.

Pussen är jag ganska likgiltig inför, men tack för omtanken. Väntar mig den på riktigt istället.
  • Scratchy

Inte Anton och inte Jonathan.

Men om det inte blir något med glasögonen så ska jag sova nu.

Xau!

• Velour
    Scratchy skrev 2009-11-19 00:47:43 följande:
    Vilket antiklimax... att det inte blev något om glasögonen.Pussen är jag ganska likgiltig inför, men tack för omtanken. Väntar mig den på riktigt istället.
    Otacksam är du också.
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-19 00:48:46 följande:
    Inte Anton och inte Jonathan.Men om det inte blir något med glasögonen så ska jag sova nu.Xau!
    Jaja...då får du väl sova då. Godnatt jungfrukillen!
  • Velour

Kan fortfarande inte sova..Men såg en rolig rubrik nyss "faderskapstäst"

• Velour

Till Scratchy,

heter du Alexander? Sebastian? Joakim? Jesus? Jimmy? Björn? Stig? Martin? Bob? Billy? Georg? Jorge? Douglas? Alf? Örjan? Nils? Adolf? Tobias? Verner? Stefan? Steven? Måns? Alfons? David? Ulrik? Urban? Patrik? Mats? Tommy? Tom? Stellan? Greger? Ingvar? Ingmar? Dag? Robert? Gabriel? Hans? Linus? Vladimir? Carl? Anders? Andreas? Angelo? Peder? Petter? Melker? Paul? Mikael? Rufus? Pablo? Allan? Alain? Alan? Rutger? Harald? Åke? John? Joe? Henrik? Henri? Jerker? Jens? Jonas? Jonatan? Nathan? Nathaniel? Don? Donny? Fabian? Fredrik? Joel? Pär? Per? Pierre? Kim? Håkan? Sune? Sigvard? Samuel? Esmail? Elias?

Nä...nu går jag och slaggar...

• Ord blind
    Velour skrev 2009-11-19 03:02:27 följande:
    Till Scratchy,heter du Alexander? Sebastian? Joakim? Jesus? Jimmy? Björn? Stig? Martin? Bob? Billy? Georg? Jorge? Douglas? Alf? Örjan? Nils? Adolf? Tobias? Verner? Stefan? Steven? Måns? Alfons? David? Ulrik? Urban? Patrik? Mats? Tommy? Tom? Stellan? Greger? Ingvar? Ingmar? Dag? Robert? Gabriel? Hans? Linus? Vladimir? Carl? Anders? Andreas? Angelo? Peder? Petter? Melker? Paul? Mikael? Rufus? Pablo? Allan? Alain? Alan? Rutger? Harald? Åke? John? Joe? Henrik? Henri? Jerker? Jens? Jonas? Jonatan? Nathan? Nathaniel? Don? Donny? Fabian? Fredrik? Joel? Pär? Per? Pierre? Kim? Håkan? Sune? Sigvard? Samuel? Esmail? Elias? Nä...nu går jag och slaggar...
    Jag tror du har rätt.... :)
  • Sedek

Ord blind skrev 2009-11-19 08:51:14 följande:

Jag tror du har rätt.... :)
    Jag vet att ett av namnen i listan är rätt
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-19 03:02:27 följande:
    Nä...nu går jag och slaggar...
    Du skojar Kl 3 på natten!!!!

Tänk på dina organ, de slits ut i förtid om du inte sover.
Svar på tråden Tråddödare igen....