• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Grizelda
    Velour skrev 2009-11-19 15:08:39 följande:
    Och till tråddödarna, får ni ett samtal ikväll (från kl.16-21) av någon som påstår sig heta Laila och ska göra en undersökning, så är det jag. So, be nice
    Alltså, nu kommer ingen att tro mig, men för en stund sedan blev jag uppringd av en telefonförsäljare som hette Laila... Jag blev så paff att jag tackade ja till det hon hade att sälja, fast jag bestämt mig för att inte köpa mer. Är det någon som driver med mig, eller? Var det du, Velour? Jag kom mig inte för att fråga i luren, för om det inte var du så hade jag ju inte låtit klok...
  • Isnogood
    Grizelda skrev 2009-11-19 19:37:47 följande:
    Alltså, nu kommer ingen att tro mig, men för en stund sedan blev jag uppringd av en telefonförsäljare som hette Laila... Jag blev så paff att jag tackade ja till det hon hade att sälja, fast jag bestämt mig för att inte köpa mer. Är det någon som driver med mig, eller? Var det du, Velour? Jag kom mig inte för att fråga i luren, för om det inte var du så hade jag ju inte låtit klok...
    fniss...
  • Ord blind
    :)
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2009-11-19 18:01:07 följande:
    Ja, både mitt förstanamn och mitt tilltalsnamn var med. Dock i omvänd ordning. Ledtråd: Inget av dem är Adolf. Så, nu när du fått veta mitt namn så kommer jag inte att svara på mer frågor om det.
    John-Åke?
  • Grizelda
    Isnogood skrev 2009-11-19 20:29:58 följande:
    fniss...
    Vad fnissar du åt?! *hötter argt med pekfingret*
    Jag berättade för min man när jag hade lagt på luren, som ett svar på hans oundvikliga tjat om att "varförskadunuköpaenmassanärviharkommitöverensomattvimåstespara". Han tyckte det var en mycket lam ursäkt när jag började stamma om att det var någon från FL som hade ringt mig fast hon inte vet vad jag heter... Men du förstååååår väl att det var ett sammanträffande? Nä.
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-19 15:01:26 följande:
    Mer än gärna Jag sätter henne på tåget i eftermiddag, ok? Du kan behöver inte betala nått, bara du tar henne några veckor. Hon är jättesöt, som att det hjälper kl 05:30...Men du lägger dig kl 03 och går upp kl 7. Det är 4 timmars sömn det, inte bra säger jag dig, inte bra.www.grapheine.com/bombaytv/movie-uk-c535ce582...
    Hahaha, kul film Risken, om du gör så, är att jag kan komma att behålla henne
  • Velour
    Hahah, nej. Jag säljer inget, jag bara gör en undersökning. Så hur mycket fattigare kommer du att bli pga _denna_ Laila?
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-19 18:01:07 följande:
    Ja, både mitt förstanamn och mitt tilltalsnamn var med. Dock i omvänd ordning.Ledtråd: Inget av dem är Adolf.Så, nu när du fått veta mitt namn så kommer jag inte att svara på mer frågor om det.
    Hahah, jag har inte fått veta ditt namn. Jag har bara gissat fram några och vet inte vilket som är det rätta. Smit inte nu!
  • Polly S

har ni sett den hysteriska tråden om brödbak?

• Velour

Den undersökning jag gjorde ikväll handlade om energibolag och folks uppfattningar om dem

Svar på tråden Tråddödare igen....