• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • qwerty66
    Velour skrev 2009-11-21 10:13:20 följande:
    Ojdå. Influensa?
    nja vet inte... då jag gick av nattskiftet i måndagsmorse och kom hem så började tokfrysa... klädde på mig mer, drack vatten dubbla täcken och sen låg jag där tills torsdagmorgon :) med kortare avbrott för mer vatten och brämhults :)... bara feber iprincip... så jag vet inte om det är flunsan eller nått annat... hoppas det var det :) så har man skiten överstökad.. .men jag fick ingen muskelvärk och sånt....
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-21 10:15:01 följande:
    Alla roliga trådar stängs eller försvinner www.familjeliv.se/Forum-5-163/m48819027.html
    Hhaaha. Själva TS är också borta! Har hon blivit utsparkad tro? Eller så har hon skaffat nytt nick. Den som lever får se

Nä, nu ska jag gå och bada i badkaret med min lillgubbe. Vi ses kanske senare
  • Velour
    qwerty66 skrev 2009-11-21 10:17:04 följande:
    nja vet inte... då jag gick av nattskiftet i måndagsmorse och kom hem så började tokfrysa... klädde på mig mer, drack vatten dubbla täcken och sen låg jag där tills torsdagmorgon :) med kortare avbrott för mer vatten och brämhults :)... bara feber iprincip... så jag vet inte om det är flunsan eller nått annat... hoppas det var det :) så har man skiten överstökad.. .men jag fick ingen muskelvärk och sånt....
    Blä! Vad hemskt. Skönt att du är bättre nu iallafall och hoppas du håller dig frisk

And I'll see YOU later too!
  • qwerty66

ha det gott i badet.. hoppas du får nått varmt i dig

• Polly S

hej tråden!
    idag ska jag riktigt TRYCKA i mig frisk luft och gå långpromenad så Valpen inte får tokspel ikväll!
    vad gör ni?

• Isnogood

Njuter av helg o strååååååååååååååååååååååååålande sooooooool...!

-Kan inte minnas när jag såg solen senast....läääääääänge sedan var det i alla fall...

Sen grämer jag mig lite för att halva semestertiden har gått redan....

• Polly S

ja, underbart väder!

semsetrtid tickar på dubbelt så snabbt som arbetstid, det är vetenskapligt bevisat.

Isnogood skrev 2009-11-21 11:54:23 följande:
    Njuter av helg o strååååååååååååååååååååååååålande sooooooool...! -Kan inte minnas när jag såg solen senast....läääääääänge sedan var det i alla fall... Sen grämer jag mig lite för att halva semestertiden har gått redan....
  • qwerty66

jävla dyngväder.. det ska vara kallt och snöa nu så vi slipper det här gröna skiten...

• Sedek
    qwerty66 skrev 2009-11-21 10:26:34 följande:
    ha det gott i badet.. hoppas du får nått varmt i dig
    Alltså det där kan man tolka på några olika sätt, och eftersom det var du som skrev det så säger jag: fy på dig!

Hej förresten

Vi har roat oss med att översätta indiska filmer, om jag inte missminner mig så är också du med i några.
Svar på tråden Tråddödare igen....