• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-21 00:35:24 följande:
    Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees....
    Yup. Första gången jag tittade på The Ring, kunde jag inte sova bra på sex månader
    Men trots det älskar jag skräckisar!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-11-21 00:31:50 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-11-21 00:23:48 följande: Vad snygg du är. Charmiga smilgropar har du också (nej, jag är inte lebb, jag är bara generös med komplimanger )
    Tack, gillar komplimanger, men blir alltid så generad Dessutom är det väl inget fel att vara lebb heller, du vet ju att jag är upptagen? Du har... eh... väldigt fina linjer i din avatar
  • Jagbyttenick
    Jagbyttenick skrev 2009-11-21 00:38:09 följande:
    Tack, gillar komplimanger, men blir alltid så generad Dessutom är det väl inget fel att vara lebb heller, du vet ju att jag är upptagen? Du har... eh... väldigt fina linjer i din avatar
    Och äntligen fattar jag vad du heter. Tittade i ditt galleri nu
  • Jagbyttenick
    Jagbyttenick skrev 2009-11-21 00:39:12 följande:
    Och äntligen fattar jag vad du heter. Tittade i ditt galleri nu
    Och så skulle jag säga att det namnet är ett av de finaste jag vet!

Nej, nu tror jag att jag får ta och ge upp, håller på att kollapsa av trötthet!

Ska dessutom ha hela familjen på middagsbjudning imorgon och har typ inte städat på flera veckor. Kommer bli kul men jobbigt. Så har jag ju också fått för mig att jag måste laga en trerätters middag (samtliga rätter är enkla men aldrig provade recept...) bara för att svägerskan och hennes sambo är utbildade kockar. Man måste ha lite spänning här i livet. Har redan bett A sticka och köpa en bag-in-box som jag kan dricka om det skiter sig

Nu är det godnatt på riktigt! G'natt!
  • Sedek

Jag föll bort där ett tag...

J hjärta A - 80-talet rockar! Fina bilder

Velour - fattar fortfarande inte vad du heter...?

Isnogood -

Scratchy - Sov, tänk på organen

Ska lägga mig nu. Godnatt på er

• Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-11-21 00:38:09 följande:
    Bra! Och tack
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-11-21 00:40:44 följande:
    Och så skulle jag säga att det namnet är ett av de finaste jag vet!Nej, nu tror jag att jag får ta och ge upp, håller på att kollapsa av trötthet!Ska dessutom ha hela familjen på middagsbjudning imorgon och har typ inte städat på flera veckor. Kommer bli kul men jobbigt. Så har jag ju också fått för mig att jag måste laga en trerätters middag (samtliga rätter är enkla men aldrig provade recept...) bara för att svägerskan och hennes sambo är utbildade kockar. Man måste ha lite spänning här i livet. Har redan bett A sticka och köpa en bag-in-box som jag kan dricka om det skiter sig Nu är det godnatt på riktigt! G'natt!
    Naaw, tack

Så himla kul med besök! Hoppas det går bra med maten. Du får uppdatera när du får tillfälle så vi får veta hur det har gått. Bli inte för full nu!

Godnatt!
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-21 00:44:44 följande:
    Jag föll bort där ett tag...J hjärta A - 80-talet rockar! Fina bilder Velour - fattar fortfarande inte vad du heter...?Isnogood - Scratchy - Sov, tänk på organenSka lägga mig nu. Godnatt på er
    Meh, du som är student. Studenter ska ju vara smarta! Hint, try google!

Godnatt!
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-21 00:51:13 följande:
    Meh, du som är student. Studenter ska ju vara smarta! Hint, try google! Godnatt!
    Aj, fick äta upp den ja...

Ska lösa gåtan i morgonbitti
Svar på tråden Tråddödare igen....