• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour
    qwerty66 skrev 2009-11-21 10:26:34 följande:
    ha det gott i badet.. hoppas du får nått varmt i dig
    Ja, du inte drack jag badvatten (det var det enda varma jag kunde få i mig). Istället fick jag nåt kallt i mig, då både jag och lillen blev sugna på cola. Det satt fint!
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-21 12:30:33 följande:
    Alltså det där kan man tolka på några olika sätt, och eftersom det var du som skrev det så säger jag: fy på dig!
    Heheh, man behöver nödvändigtvis inte tolka det på ett sätt så att man behöver säga fy
  • Velour

Nä, nu ska vi hälsa på en vän som har fått barn. Ska bli kul med en spädis.

• qwerty66
    Sedek skrev 2009-11-21 12:30:33 följande:
    Alltså det där kan man tolka på några olika sätt, och eftersom det var du som skrev det så säger jag: fy på dig! Hej förresten Vi har roat oss med att översätta indiska filmer, om jag inte missminner mig så är också du med i några.
    vaaa????

indisk film...? jag? ...fan nu måste jag väl bläddra då... lät ju så fantastiskt konstigt så att det kan vara ul...
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-11-21 00:49:51 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-11-21 00:40:44 följande: Naaw, tack Så himla kul med besök! Hoppas det går bra med maten. Du får uppdatera när du får tillfälle så vi får veta hur det har gått. Bli inte för full nu! Godnatt!
    Okej, änsålänge har det gått bra, lägenheten är nästan städad och förrätt (laxtartletter) och efterrätt (pannacotta) är klara. Huvudrätten (marinerad fläskfilé) är nästan färdigförberedd också. Har inte behövt smutta på vinet än ens en gång
    Lyckades trötta ut lilleman med lång utelek precis före lunch vilket gjorde att han sov nästan tre timmar och då hann vi uträtta en hel del. Så nu är det rätt lugnt, ska bara duscha osv och har nästan 1,5 timme på mig
    Ha en trevlig kväll allihop!!!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-11-21 15:11:44 följande:
    Okej, änsålänge har det gått bra, lägenheten är nästan städad och förrätt (laxtartletter) och efterrätt (pannacotta) är klara. Huvudrätten (marinerad fläskfilé) är nästan färdigförberedd också. Har inte behövt smutta på vinet än ens en gång Lyckades trötta ut lilleman med lång utelek precis före lunch vilket gjorde att han sov nästan tre timmar och då hann vi uträtta en hel del. Så nu är det rätt lugnt, ska bara duscha osv och har nästan 1,5 timme på mig Ha en trevlig kväll allihop!!!
    Perfekt! Maten låter underbart gott!! Ha det så trevligt du med!
  • Velour

Ni skulle ha sett! Bebisen var så himla liten. Endast 49 cm och så otroligt späd så man nästan var rädd att ta i den

Svar på tråden Tråddödare igen....