• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2009-11-21 00:39:12 följande:
    Och äntligen fattar jag vad du heter. Tittade i ditt galleri nu
    Känns bra eller, efter så lång tid?
  • Velour

Nu tänkte jag gå och lägga mig lite tidigare. Så godnatt, ni som är vakna

Scratchy, när jag får Sedeks nummer , så skickar jag den till dig så kan du kolla med honom varje natt att han sover och tar hand om sina organ

• Scratchy
    Velour skrev 2009-11-21 01:20:01 följande:
    Den här skulle jag velat texta!

Velour skrev 2009-11-21 01:31:08 följande:
    Och en parodi på

Hahahahahahahaha!
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-21 01:43:42 följande:
    Nu tänkte jag gå och lägga mig lite tidigare. Så godnatt, ni som är vakna Scratchy, när jag får Sedeks nummer , så skickar jag den till dig så kan du kolla med honom varje natt att han sover och tar hand om sina organ
    Självklart! Det fixar jag.
  • Velour

Trööött...Tänkte ju att jag skulle lägga mig lite tidigare inatt, men fick jag sova? NEJ! Så fort jag höll på att somna, ställde grannen ovanför till med något oljud som fick mig att hoppa till. Det hände flera gånger om också! Vilken tortyr! Jag tror att jag ska sätta på stereon kl. 3 på natten i inatt. Och sen ska jag stänga av den i nån minut, sätta på på högsta volym i nån minut. Stänga av i nån minut, sätta på på högsta volym i nån minut....och hålla på så i en halvtimme

• Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-21 00:44:44 följande:
    Jag föll bort där ett tag...J hjärta A - 80-talet rockar! Fina bilder Velour - fattar fortfarande inte vad du heter...?Isnogood - Scratchy - Sov, tänk på organenSka lägga mig nu. Godnatt på er
    ♥ tillbaka
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-11-21 09:52:14 följande:
    Trööött...Tänkte ju att jag skulle lägga mig lite tidigare inatt, men fick jag sova? NEJ! Så fort jag höll på att somna, ställde grannen ovanför till med något oljud som fick mig att hoppa till. Det hände flera gånger om också! Vilken tortyr! Jag tror att jag ska sätta på stereon kl. 3 på natten i inatt. Och sen ska jag stänga av den i nån minut, sätta på på högsta volym i nån minut. Stänga av i nån minut, sätta på på högsta volym i nån minut....och hålla på så i en halvtimme
    Smaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaart....
Svar på tråden Tråddödare igen....